تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما عزیزان میتوانید برای سفارش انواع جعبه به شرکت تبلیغاتی طرح گندم مراجعه و قیمت ها در روش های متفاوت را بررسی کنید ، همچنین در نظر داشته باشید انواع نمونه کارها را میتوانید در صفحه طراحی و چاپ جعبه مشاهده نمایید. در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم می پردازیم برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی و چاپ جعبه مراجعه کنید.

روش های چاپ جعبه و مقایسه قیمت ها 

شما یک طرح و جعبه کاملاً مارک برای محصولات غذایی یا زیبایی خود دارید. حال باید تصمیم بگیرید که چگونه طرح خود را روی جعبه خود چاپ کنید.

پنج فرآیند اصلی در چاپ جعبه  وجود دارد. هر یک از نظر قیمت و روش متفاوت است. 

چاپ جعبه مناسب برای من کدام است؟ 
برای تیراژ چاپ پایین تر یا در صورت نیاز به تغییر در طراحی خود: صفحه دیجیتالی یا چاپ سیلک را انتخاب کنید

 

برای تیراژ بالا با هزینه کمتری اما با کیفیت چاپ کمی کمتر: فلکسوگرافی را انتخاب کنید

 

برای تیراژ زیاد با هزینه متوسط در جعبه با سطح صاف: افست را انتخاب کنید

 

برای حجم بسیار زیاد با طرح های بسیار دقیق: روتوگراور را انتخاب کنید.

 

چاپ افست
در افست ، جوهر روی صفحه چاپی آلومینیوم با طراحی شما روی آن اعمال می شود. تصویر جوهر شده سپس به یک پتو لاستیکی منتقل می شود ، و در آخر ، روی بسته بندی شما.

این فرایند را می توان با انواع مختلفی از جمله کاغذ ، مقوا و پلاستیک استفاده کرد و کیفیت بالایی از چاپ را به دست می آورد ، مخصوصاً وقتی نوبت شیب رنگ است. تنها شرط لازم این است که یک سطح صاف وجود داشته باشد.

افست  بسیار گران است ، به خصوص اگر شما در حجم بالایی چاپ نمی کنید. به این دلیل است که یک صفحه سفارشی برای انجام چاپ لازم است .

چاپ افست اغلب برای چاپ کارتن و برچسب های تاشو استفاده می شود ، زیرا به بسته بندی نیاز دارد تا بتواند صاف باشد.

 

 

فلکسوگرافی
شما می توانید از فلکسوگرافی به عنوان یک نسخه مدرن از چاپ متن استفاده کنید. از جوهر خشک کن سریع استفاده می کند. برخلاف افست ، فلکسوگرافی از صفحات چاپی فتوپلیمر انعطاف پذیر استفاده می کند. اینها به دور استوانه های چرخان پیچیده می شوند. سپس از سیلندرها برای تهیه حجم بالای چاپ بسیار سریع استفاده می شود.

 

اگر بودجه بیشتری دارید ، فلکسوگرافی گزینه بهتری نسبت به افست است. ارزان تر است و می تواند روی بسیاری از مواد مختلف از جمله مقوا فلوت دار ، سلفون و پلاستیک چاپ کند و بسته بندی شما نیازی به مسطح بودن ندارد.

 

 

فلکسوگرافی اغلب برای چاپ کیسه های پلاستیکی (مانند بسته های آب میوه و ماست) ، بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی مقوای سه لایه استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای چاپ کارتن های شیر و بسته بندی استفاده کرد.

 

 

چاپ دیجیتال
شما احتمالاً بیشتر با چاپ دیجیتال آشنا هستید ، زیرا می توانید این کار را از طریق منزل با چاپگر جوهر افشان یا لیزر انجام دهید. همچنین برای مقادیر بیشتر و بسته بندی با کیفیت بالاتر می توانید با چاپ دیجیتال تجاری نیز پیش بروید. برخلاف افست و فلکسوگرافی ، از چاپ دیجیتال می توان برای تعداد بسیار کمی از چاپ استفاده کرد و می توانید به راحتی تغییراتی در طراحی خود ایجاد کنید. تهیه فایل با چاپ دیجیتال نیز بسیار آسان تر است.

 

اگر تعداد بسته های کمتری برای چاپ دارید ، دیجیتال ممکن است برای شما بهتر باشد. با این حال ، در حجم بزرگ گرانتر است. همچنین با چاپ دیجیتال از حداقل پوشش محافظت از پوشش استفاده می شود ، بنابراین اگر جعبه  شما به گونه ای طراحی شده است که بسیار مورد استفاده قرار گیرد ، ممکن است بخواهید روش چاپ دیگری را انتخاب کنید.

 

 

چاپ دیجیتال برای بسیاری از برنامه ها از جمله برچسب ها ، جعبه های راه راه و برای ساختن نمونه های اولیه بسته بندی استفاده می شود. برای شرکت های جدید بسیار مفید است ، زیرا ارزان است و می توانید آن را از طریق رایانه خانگی انجام دهید.

 

چاپ روتوگراور یا پیوسته
چاپ  Rotogravure  یا پیوسته برای طرح های جعبه  که دارای جزئیات پیچیده ای هستند که می خواهید آنها را حفظ کنید ، مناسب است و همچنین برای چاپ در مقادیر بسیار زیاد. در روتراگراور ، طرح شما در یک الگوی ترام  به سیلندرهای فلزی حک شده است. هر رنگ سیلندر خاص خود را دریافت می کند. سلولها در اعماق مختلف حفر می شوند و جوهرهایی را که بعد از آن روی جعبه  شما منتقل می شوند نگه می دارند. در اعماق مختلف ترام ها شدت رنگ تغییر می کند ، در حالی که ترام های  عمیق تر رنگی پررنگ تر از سطوح کم عمق ایجاد می کنند.

 

 Rotogravure کیفیت چاپ بسیار بالایی را تولید می کند و به راحتی می تواند تصاویر عکس چاپ کند. همچنین می توانید حجم زیادی را بدون افت کیفیت چاپ کنید. با این حال ، اگر شما تیراژ بسیار بالایی از محصولات ندارید ، استفاده از روتراگراور منطقی نیست ، زیرا بسیار گران است.

 

Rotogravure برای چاپ روی مواد بسیار نازک مانند پلی استر و نایلون به خوبی کار می کند. این ماده معمولاً برای بسته بندی مواد غذایی قابل انعطاف یا لمینیت استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای زیبایی ظاهری به جعبه استفاده کرد.

 

 

چاپ سیلک
برخلاف روتراگراور ، چاپ صفحه سیلک مناسب تر برای کارهای چاپ کوچکتر است ، زیرا تولید آن کند است. از یک صفحه نمایش استفاده می کند که یک پارچه بافته شده است. قسمت هایی از صفحه نمایش با یک ماده غیر قابل نفوذ پوشیده شده است ، در حالی که در مناطق باقیمانده ، جوهر به داخل جعبه شما منتقل می شود. چاپ سیلک را می توان در بسیاری از مواد از جمله کاغذ ، پارچه ، شیشه ، چوب و فلز استفاده کرد

 

چاپ سیلک برای حجم کمتری استفاده می شود. هزینه راه اندازی آن کم است و برای چاپ روی آن نیازی به سطح صاف نیست. با این حال ، زمان تولید نسبت به روش های دیگر کندتر است ، و از نظر حجم زیاد نیز مناسب نیست.

 

چاپ سیلک اغلب در بطری های شیشه ای و فلزی استفاده می شود. اگرچه بیشتر برای کارهای محدود استفاده می شود ، اما هنوز هم برای حجم بیشتری از وسایل مانند بطری های عطر شیشه ای و لوله های پلاستیکی برای لوسیون بدن ، شامپو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ظاهری پیشرفته تر به این محصولات می دهد.

 

 

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

چیدمان رنگی

  • چیدمان رنگی: این نوع چیدمان در عکاسی بیشتر برای اهداف انگیزشی و همچنین رقابتی به کار برده می‌شود زیرا همانطور که روانشناسان می‌گویند دیدن ترکیب رنگ‌های مختلف و شاد در عکس تبلیغاتی می‌تواند در ما حس شادی و نشاط را به وجود آورد به همین خاطر اگر هدف از عکاسی ایجاد انگیزه در افراد و یا عکس از مواد خوراکی باشد، توصیه می‌شود از چیدمان رنگی استفاده شود تا روحیه بیننده با دیدن این عکس‌ها بالا رود البته توجه داشته باشید که این نمونه از عکس‌ها بیشتر برای مجلات و یا سایت‌های انگیزشی به کار می‌رود که طبق آمار به دست آمده نتایج مثتبی نیز به همراه داشته است.

چیدمان رنگی

چیدمان رنگی

چیدمان شلوغ

  • چیدمان شلوغ: این نوع چیدمان بیشتر جهت تیزر فیلم‌ها کاربرد دارد چون جالب است بدانید که اگر عکس تبلیغاتی یک فیلم تازه ساخته شده با چیدمانی شلوغ گرفته شود در برخی مواقع می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند به همین دلیل کارگردان‌ها باید با توجه به ژانر فیلم مورد نظر خود یک مدل از چیدمان در عکاسی را به دلخواه انتخاب کنند.

چیدمان شلوغ

چیدمان شلوغ

چیدمان تک رنگ یا دو رنگ

  • چیدمان تک رنگ یا دو رنگ: چیدمان تک رنگ در عکس‌هایی به کار برده می‌شود که یک هدف و یا آرمان خاصی را دنبال می‌کند برای مثال انجمن‌ها، سازمان‌ها و… که برای هدف مشخصی تشکیل شده اند جهت آن که بتوانند هدف و خواسته خود را به خوبی به بیننده برسانند از چیدمان‌های تک رنگ و یا در برخی مواقع دو رنگ استفاده می‌کنند، این چیدمان به معنای آن است که عوامل موجود در عکس رنگ‌های مشابهی دارند برای مثال همه عوامل موجود سیاه و یا سفید هستند البته این نوع چیدمان می‌تواند بیننده را بیشتر به فکر فرو ببرد تا هدف آن عکس را بهتر درک کند.

چیدمان تک رنگ یا دو رنگ

چیدمان تک رنگ یا دو رنگ

چیدمان وارونه

  • چیدمان وارونه: این نوع چیدمان در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته است زیرا برای این نوع چیدمان در عکاسی یک فضای مخصوص را طراحی می‌کنند که تمامی وسایل درون آن صحنه به صورت وارونه چیده شده است، این نوع فضا به عکاس کمک می‌کند که عکسی متفاوت و برخلاف عادت‌های روزمره مردم ثبت کند زیرا وقتی فردی در آن فضا قرار می‌گیرد گویی آن فرد تنها عنصر نا هماهنگ در صحنه است، این نوع چیدمان به علت نوآوری و جذابیت خود توانسته طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

 

برای مطالعه ادامه این مطلب به صفحه https://moderntarh.com/layout-in-advertising-photography  مراجعه کنید.

 

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰
  1. از فضای کوچکی استفاده کنید.

 

نکته کلیدی برای عکاسی صنعتی از انگشتر و  جواهرات، کنترل کردن نور ورودی که بر جسم مورد نظر شما تابیده می‌شود است. اما بهترین راه برای کنترل کردن این نور چیست؟ بهترین راه برای کنترل کردن نور تابیده شده بر جواهرآلاتی که از آن‌ها عکاسی می‌کنید، این است که فضای کوچک و محدودی برای عکاسی از آن‌ها ترتیب دهید. می‌توانید مشابه عکس زیر، از یک چادر کوچک برای این کار استفاده کنید. این مدل چادر‌ها را می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که این چادر از چه برندی باشد. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک چادر رنگ روشن انتخاب کنید که ورودی باز و بزرگی داشته باشد. چرا که یک ورودی باز و وسیع، باعث می‌شود که به راحتی بتوانید دوربین تان را در هر موقعیتی که مایل هستید برای عکاسی از درون چادر، تنظیم کنید.

عکاسی صنعتی از انگشتر

  1. جواهرات را به خوبی تمیز کنید

 

ممکن است اثراتی از گرد و خاک، لکه و یا اثر انگشت بر روی جواهرآلات مورد نظر شما باقی مانده باشد. به هنگام عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرآلات ، شما باید از فاصله بسیار نزدیکی عکس برداری کنید. در این فاصله نزدیک، کوچکترین اثرات گرد و غبار و لک و اثر انگشت، در عکس نشان داده شده و زمانی که عکس را بر روی مانیتور باز کنید و یا آن را چاپ کنید، به وضوح دیده خواهد شد. شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید که کنسرو‌های هوا نیز اخیرا به بازار آمده اند و از آن‌ها برای عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهر آلات استفاده می‌شود. یک عکاس حرفه ای می‌گوید که :" من ابتدا جواهرالات را با یک پارچه تمیز و لطیف، پاک می‌کنم و سپس از کنسرو هوا بر روی آن استفاده می‌کنم. با این حال، باز هم هنگامی‌ که عکس برداری به پایان رسیده است، عکس را چک می‌کنم تا اگر هنوز هم اثراتی از گرد و غبار بر روی عکس جواهرات نمایان است، آن را با فتوشاپ از بین ببرم."

 شما نیز می‌توانید به این روش جواهرآلات خود را ابتدا کاملا پاک کنید، و سپس در صورتی که هنوز هم اثراتی از گرد و غبار یا ... در عکس نمایان است، عکس خود را با فتوشاپ کمی‌ ویرایش کنید.  ممکن است در طول عکس برداری از یک قطعه جواهرات، مجبور شوید که چند بار فرایند تمیزکاری را تکرار کنید چرا که ممکن است در طول این مدت زمان، دوباره گرد و غبار یا اثر انگشت بر روی جواهرآلات شما دیده شوند. بنابراین صبور باشید و تا جای لازم، این کار را تکرار کنید.

عکاسی صنعتی از جواهرات

 با تنظیمات مناسب ، عکس خود را جذاب تر کنید
 

یک عکاس حرفه ای، نحوه عکس برداری خود از جواهرآلات را به این شرح توضیح می‌دهد:" زمانی که جواهرآلات را درون چادر قرار دادم، تنظیمات مورد نظرم را شروع می‌کنم. زاویه‌های مختلف را برای تنظیم دوربین امتحان می‌کنم. این کار را با صبر و حوصله زیادی انجام می‌دهم و پی در پی زاویه را کمی‌ عقب تر، کمی‌ جلوتر، کمی‌ پایین تر و کمی‌ بالاتر امتحان می‌کنم تا به نتیجه دلخواهم دست پیدا کنم."

 " وقتی که زاویه مناسب را پیدا کردم، دوربین را در همان حالت نگه می‌دارم و از یک موچین کاملا تمیز برای تنظیم زاویه جواهرآلات استفاده می‌کنم. سعی می‌کنم که جواهرآلات را در جذاب ترین پوزیشن خود قرار دهم. البته سعی نمی‌کنم که زاویه دوربین و زاویه جواهرآلات را همزمان تنظیم کنم. ابتدا پوزیشن و زاویه دوربین را به خوبی تنظیم می‌کنم، و سپس به سراغ تنظیم پوزیشن و زاویه جواهرآلات و انگشتر‌ها می‌روم."

  او در ادامه توضیح می‌دهد که :" گاهی اوقات، دیگر نیازی نیست که زاویه دوربین را برای هر کدام از جواهرآلات عوض کنم. در این حالت می‌توانم زاویه دوربین را در همان حالت نگه دارم و فقط جواهرآلات را یکی یکی ب درن چادر آورده و تنظیم کنم .اما به صورت کلی، به نظر می‌آید که هر جواهری، زاویه مخصوص به خود را می‌طلبد. باید توجه کرد که جواهرآلاتی که از آن‌ها عکس برداری می‌کنید، چه چیزی از شما می‌خواهند. خودتان متوجه خواهید شد که چه زاویه ای برای آن‌ها بهترین است.

عکاسی صنعتی از جواهرات

  1. سادگی زیبایی است

 

قرار دادن جواهرآلات بر روی چوب، فلز، یا شیشه می‌تواند عکس شما را جذاب کند، اما اضافه کردن چیزهای دیگری به صحنه عکس برداری تان، ممکن است در هنگام عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرآلات، ایده خوبی نباشد. بهتر است حداقل در ابتدا، به هنگام عکاسی صنعتی از جواهرآلات، از سادگی در عکاسی پیروی کنید. جودی دال، عکاس حرفه ای در زمینه جواهرآلات، دلیل این موضوع را به این شرح توضیح می‌دهد:

 " اضافه کردن اجسام و دکور‌های دیگری به صحنه عکاسی تان، نورپردازی آن را پیچیده تر می‌کند. شما نورپردازی عکس تان را مناسب با سطح جواهرآلات مورد نظرتان تنظیم می‌کنید. حال، اگر سطح دیگری را نیز به صحنه اضافه کنید، باید توجه کنید که بافت آن با جواهرآلات شما متفاوت است. به همین خاطر، طبیعتاً نورپردازی دیگری را طلب می‌کند. در این حالت مجبور خواهید شد که نورپردازی را تغییر دهید و یا حتی اسپیدلایت‌های دیگری را نیز اضافه کنید."
 

عکاسی صنعتی از جواهرات

  1. اهمیت پوزیشن عکاسی را از یاد نبرید

 

در هنگام عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرآلات، پوزیشن اسپیدلایت‌ها حرف اول را می‌زند. قرار دادن یک منبع نور در بالای شیئ و در اطراف آن می‌تواند مفید باشد. اما به طور کلی، ماجرا تنها آزمون و خطا است. زمانی که می‌خواهید از جواهرآلات عکس برداری کنید، باید شات‌هایی زیادی را امتحانی بگیرید و پس از هر شات آن را بررسی کنید و اشکالات موجود در پوزیشن، نورپردازی، و... را برطرف کنید. سپس دوباره به عکاسی ادامه بدهید. انقدر این کار را تکرار کنید تا متوجه شوید که کدام پوزیشن، و چه نوع نورپردازی، نتیجه دلخواه شما را خواهد داشت. زمانی که آزمون و خطا می‌کنید، به دقت توجه کنید که در هر بار عکس برداری، نور چگونه بر روی جسم مورد نظر شما می‌افتد، کدام قسمت‌ها را‌ هایلایت می‌کند، و در کدام قسمت‌ها سایه ایجاد می‌کند. دقت کردن به این نکات می‌تواند به شما کمک کند که تغییرات لازم را به درستی ایجاد کنید.

 به هنگام تنظیم پوزیشن جواهرآلات ، توجه کنید که سنگ‌های قیمتی اغلب به طرزی تراشیده می‌شوند که زمانی که مستقیماً به آن‌ها نگاه شود، بهترین ظاهر خود را داشته باشند.بنابراین شما نیز می‌توانید این نکته را در نظر بگیرید و به هنگام عکاسی از این سنگ‌ها، از جهت مستقیم از آن‌ها عکس برداری کنید.

  پوزیشن دوربین و لنز دوربین نیز با پوزیشن جواهرآلات، ارتباط مستقیم دارد. زاویه مناسب دوربین می‌تواند سرنوشت عکس شما را رقم بزند. اجازه دهید در اینجا، دوباره به نکته ای که پیش تر اشاره شد بازگردیم. همانطور که گفته شد، می‌توانید از یک محفظه مثل یک چادر کوچک برای عکس برداری استفاده کنید. دوباره تاکید می‌کنیم که سعی کنید ورودی این چادر بزرگ باشد. چرا که در این صورت، می‌توانید به راحتی دوربین خود را در هر زاویه ای که مایل هستید برای عکاسی از جواهرآلاتی که درون چادر قرار داده اید، تنظیم کنید. اما اگر ورودی چادر شما کوچک باشد، در هنگام عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرات برای تنظیم زاویه دوربین با محدودیت روبرو خواهید بود.

  1. نورپردازی، کلید کار است

 

در مورد قبل، کمی‌ در مورد نورپردازی صحبت شد. در این قسمت، این موضوع را بسط می‌دهیم.

زمانی که به یک عکس نگاه می‌کنیم، اولین چیزی که نشان می‌دهد عکاس آن تازه کار و ناشی بوده است، نورپردازی ضعیف است. توجه کنید که هنگام عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرات، بهترین منبع نور برای عکاسی شما، نور طبیعی است. قطعا می‌توانید از چراغ و دیگر منابع غیرطبیعی نور نیز استفاده کنید و عکس‌های عالی بگیرید، اما نور طبیعی بهترین و آسان ترین گزینه است.

 زمانی که در عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرالات از نور طبیعی استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست که زیاد نگران به وجود آمدن سایه‌های تیره و یا تغییر رنگ جواهرآلات تان در عکس باشید. چرا که احتمال این اتفاقات تا حد زیادی به هنگام استفاده از نور طبیعی کاهش پیدا می‌کند. اما به هنگام استفاده از نور طبیعی برای عکس برداری از جواهرات، باید نکاتی را نیز در نظر بگیرید. برای مثال، باید سعی کنید که از نور مستقیم پرهیز کنید. بهتر است که در موقعیتی عکاسی کنید که خورشید جلوی دوربین تان نباشد، بلکه پشت شما قرار داشته باشد. اگر بیرون از خانه عکاسی می‌کنید، سعی کنید در نقطه ای عکاسی کنید که سایه وجود داشته باشد، در حالی که آن سایه نزدیک به نور مستقیم خورشید باشد.

 اگر در خانه عکاسی می‌کنید، سعی کنید در جایی کمی‌ آن طرف تر از نقطه ای که نور از آن می‌تابد، دوربین خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید پنجره را با یک کاغذ سفید بپوشانید تا نور کمی‌ ملایم تر شود و سپس در کنار پنجره به عکاسی بپردازید. می‌توانید به هر روشی که خودتان مایل هستید این کار را انجام دهید. اما توجه کنید که به هنگام عکاسی صنعتی از انگشتر و جواهرآلات، نور مستقیم خورشید به هیچ عنوان نباید بر روی جواهرالات بیفتد. با رعایت کردن این نکته می‌توانید ظاهری حرفه ای به عکس تان بدهید.

 

برای مطالعه ادامه این مطلب به صفحه عکاسی از جواهرات مراجعه نمایید ، همچنین میتوانید برای مشاهده نمونه کارها به صفحه عکاسی مراجعهکنید.

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

استودیو عکاسی صنعتی طرح گندم با کادری مجرب و متخصص آماده خدمات رسانی برای شما عزیزان است :

عکاسی صنعتی از کارخانه ها

عکاسی صنعتی از لوازم برقی 

عکاسی تبلیغاتی از مواد غذایی

عکاسی تبلیغاتی از محصولات آرایشی و بهداشتی

محصولات شوینده (اکتیو)

محصولات APG

عکاسی صنعتی از شیرآلات و ....

عکاسی صنعتی حرفه ای و هزاران خدمات دیگر 

در زیر تعریفی از عکاسی و آموزش های مرتبط را میگذاریم برای مشاهده اطلاعات بیشتر به صفحه عکاسی صنعتی مراجعه کنید.

نکات آموزشی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
از نکات آموزشی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بسته به نوع تصویربرداری شما به دو بخش مجزای نکات عکاسی تبلیغاتی و نکات عکاسی صنعتی مطرح می گردد. این نکات را در سه مورد عمده می توان تقسیم بندی کرد؛ نخستین گام  مشاوره با مدیر فنی خط تولید می باشد که تعیین می کند چه چیزهایی باید در عکس نشان داده شود و چه قسمت هایی را مجاز نمی باشیم که عکسبرداری صنعتی کنیم. چرا که شاید برای عکاس تصویر قسمت هایی از خط تولید جذاب باشد که از نظر صاحب کار زائد و بی اهمیت باشد. پیشنهاد می شود قبل از شروع تصویربرداریاز محیط مورد نظر بازدید کنید و اگر قرار است تغییری حاصل شود، مثلا درخواست کنید که ماشین‌آلات تمیز باشند و لکه‌های روغن یا گریس بر روی آن‌ها نمانده باشد و یا مانند اینکه تعمیراتی صورت گیرد و یا قسمت هایی رنگ زده شود، حتما توصیه کنید که قبل از انجام عکس برداری اصلی ، موارد ذکر شده برطرف گردند. ضمنا عکسبرداری به صورت امتحانی در وهله ی اول برای اینکه از مواردی در تاثیر نور،ابعاد ، کیفیت تصویر و غیره آگاه می کند، اقدام مناسبی می باشد. دومین نکته  وجود نورهای متفاوت با حرارت مختلف می باشد.می بایست روشنی نور را با دقت لازم اندازه گیری کنید و استفاده از نورهای موجود در محیط صنعتی جزئی از هنر عکاس می باشد که چکار کند تا نور از حسگر تصویر دیجیتال یا فیلم تجاوز نکند. اگر تصویر مورد نظر در فضای باز قرار داشت از نور طبیعی خورشید استفاده می کنیم.چنانچه از داخل سوله های کارخانه ها عکس برداری می شود،به هنگام روز نورهای متفاوتی کیفیت عکسمان را تحت شعاع قرار خواهد داد ، می توان با پوشاندن قسمت های نورگیر و تنظیم کنتراست به وضعیت دلخواه رسید. چنانچه محیط مورد نظر یک کارگاه کوچک باشد، بهتر است در شب و با ایجاد نور مصنوعی در محیط، نورپردازی انجام گیرد تا به کیفیت مورد نظرمان در عکس برسیم. سومین نکته عکاسی صنعتی  ابعاد، زاویه، چیدمان و جهتی است که عکسبرداری با توجه به آن انجام می گیرد.در نظر داشته باشید برای محصولات صنعتی در صورت کوچک بودن بهتر است در استدیو و با نورپردازی کامل تصویربرداری نمود. ضمنا توجه داشته باشید دستگاه ها و ماشین ها در کارخانه ها به صورت خطی کار می کنند و تنظیم عکسبرداری اگر مستقیم و خطی نباشد و کادر دوربین کج باشد، تصاویری که از ماشین آلات گرفته می شود، غیر طبیعی جلوه خواهد کرد. از این رو در تجهیزات خود می بایست از سه پایه استفاده کنیم و اگر سه پایه نداشتیم می بایست از مکانی که دوربین در آن قرار میگیرد و ثابت بودن و عدم لرزش آن اطمینان حاصل کنیم. ذکر این نکته بی اندازه ضروری است، اگر قرار است افرادی در کادر عکس باشند، الزاما می بایست لوازم تجهیزات فردی را در اختیار داشته باشند و متناسب با نوع کار کلاه ایمنی ، دستکش ، کفش ایمنی را پوشیده باشند و یا اگر لباس مخصوص نیاز دارد حتما به تن کرده باشند. مهمترین مورد در عکسبرداری ایده پردازی در نحوه ی نمایش محصول می باشد. طرز قرارگیری محصولات کنار یکدیگر ، پس زمینه ای که برای محصول در نظر می گیریم ، بی اندازه تاثیرگذار است. باید در نظر داشت هدف اصلی ما از تصویربرداری تبلیغاتی ، معرفی فرآورده و تاکید بر ویژگی های برجسته ی آن است به گونه ای که توجه بیننده را در یک لحظه جلب کند. با ایجاد جاذبه ی بصری، نتیجه ی دلخواه ما ایجاد انگیزه ی شخص برای استفاده از فرآورده ی مورد نظر می باشد. مجموعه طرح گندم با تجهیزاتی پیشرفته و تیم تصویربرداری حرفه ای ، با رعایت تمامی استانداردها، با چیدمانی ویژه و پیاده کردن تکنیک هایی خاص،تصویری ماندگار را از محصول صنعتی و یا خط تولید شما ارائه خواهند کرد.

استودیو عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
استدیو عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طرح گندم در تهران با پیشینه ای درخشان، تصاویری برجسته و ماندگار از کالا یا محصولات شما را در ذهن مشتریانتان ترسیم می کند. استدیو  طرح گندم با تیمی خبره و متخصص،با دارا بودن تجهیزاتی پیشرفته ،عکسبرداری از محصولات کوچک با پس زمینه ی تک رنگ که قابل استفاده در وب سایت ، کاتالوگ ، بسته بندی ، نوشیدنی و غیره می باشد و همینطور تصویربرداری از محصولات متوسط با پس زمینه ی تک رنگ تا 80 سانتی متر که قابل استفاده در وب سایت ، کاتالوگ و مواردی از این قبیل می شود و علاوه بر این ابعاد، عکاسی از محصولات بزرگ بیش از 80 سانت با پس زمینه ی تک رنگ (استیل و شیشه) مطابق سلیقه ی دلخواهتان ارائه خواهد شد. در استودیو عکاسی تبلیغاتی این مجموعه به ظریف ترین نکات مانند پس زمینه ، چینش کالایا محصول شما، شناسایی قشر مخاطبانی که قرار است تحت تاثیر عکس قرار گیرند، تاثیر روانشناسی رنگ ها بر ذهن افراد، هارمونی و تضاد رنگ ها دقت می کند و تاثیر یکایک این عوامل را بر روی خروجی عکس شما در نظر می گیرد.این مجموعه از محصولات کوچک ،براق ، شیشه ای مانند طلا و جواهر،ساعت،لوازم آرایشی با ظرافتی بی نظیر و جلوه ای چشمگیر عکاسی می کند که نمونه برند هایی که افتخار همکاری با آنان را داشتیم، در ادامه پیشکش تماشای شما خواهد شد. در آتلیه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی طرح گندم ، عکاسی از فلزات و استیل براق یا مات مانند سینی،قابلمه،شیرآلات و وسایل آشپزخانه را با چیدمانی دلپسند و چشم نواز تقدیم حضورتان می گردد.برای پروژه های معماری،مجتمع های مسکونی، تجاری واداری که در نظر دارید، استدیو این مجموعه با رعایت تمامی استاندارد ها و کنتراست نور و زوایای دلخواهتان تصویری مهندسی و شکیل از هر قسمت از پروژه ی شما خلق می کند.در آتلیه تصویربرداری تبلیغاتی این مجموعه از مواد غذایی،کیک و شیرینی،فست فود،غذای ایرانی و مواردی از این دست با جلوه ای ویژه عکسبرداری می شود که البته لازم به ذکر است هزینه ی دکور و طراحی صحنه جدا دریافت می گردد.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی فوری
عکس برداری صنعتی فوری زمانی ارزش خود را حفظ می کند که در درجه اول با حفظ کیفیتی مطلوب بتوان تصویربرداری را انجام داد. عکاسی تبلیغاتی فوری با وجود آتلیه عکاسی تبلیغاتی امکان پذیر است که کادری خبره با دارا بودن تجهیزات مدرن با ارائه کیفیتی مطلوب، عکس مورد نظرتان را در کسری از زمان تحویل شما دهد. مدرن بودن دوربین، زاویه  عکسبرداری، تنظیم شدت کنتراست و نور محیط و مدل چیدمان محصول مورد نظر تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی کیفیت خروجی عکس می گذارد. در نظر داشته باشید در کارگاه های کوچک بهتر است از نور مصنوعی استفاده کنیم. برای تصویر برداری از قسمت های که در فضای باز قرار دارند، بهتر است از نور طبیعی خورشیدی بهره گیریم. برای محصولات کوچک صنعتی پیشنهاد می دهیم، در استودیو این مجموعه، عکسبرداری انجام شود. در کارگاه های بزرگتر می توانید به دلیل وجود منابع نوری متفاوت با حرارت های مختلف، نور گیر ها را مسدود کنید، و یا به هنگام شب عکسبرداری را انجام دهید. چنانچه در پی عکاسی تبلیغاتی فوری هستید، این مجموعه در اسرع وقت با کیفیتی قابل قبول و با هزینه ای مقرون به صرفه هر گونه عکس تبلیغاتی از محصول یا فضای مورد نظر دلخواه تان را تقدیم حضور تان می کند. در صورتی که نیاز به تصویر برداری از مراسم، همایش، سمینار و نمایشگاه ها در پروژه های کاری خود دارید، تیم این مجموعه می تواند به طور روزانه همراه شما از تصاویر مورد نیازتان با زاویه ای مناسب و کیفیتی مطلوب، عکسبرداری تان را انجام دهد. عکسبرداری از رستوران، هتل، مجتمع های ورزشی و تفریحی، با جلوه ی بصری ویژه انجام می گیرد. تصویر پانوراما و ساخت تور مجازی در بهترین زمان ممکن قابل ارائه خواهد بود. عکاسی هوایی یکی از تخصص های بالفعل این مجموعه می باشد که با هلی شات 10 مین فریم خدمتتان ارائه می گردد. این مجموعه با تیمی چیره دست، تمامی سفارشات شما را در حیطه ی تصویربرداری صنعتی و تبلیغاتی در اسرع وقت تقدیم شما بزرگواران می کند.

 

https://tarhegandom.com/Photography-industrial

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

کاتالوگ ها یک ابزار مهم فروش برای شرکت های بزرگ و حتی کوچک هستند ، اما تولید آنها بسیار طولانی و هزینه بر است. هدف یک کاتالوگ فروش محصولات شما ، تعریف داستان و کمک به ایجاد ارتباط با یک مشتری است. اما در نهایت ، هدف فروش است و مهم این است که کاتالوگ خود را با در نظر گرفتن نیاز مشتری بسازید! در ادامه چند مزیت و نکته را در مورد کاتالوگ ها بیان میکنیم.

Learn how to make a catalog with tips from Katie Hunt on the CreativeLive blog.

 

1. دسترسی خریداران به شما را آسان کند. اطلاعات تماس خود را در هر صفحه از فهرست خود وارد کنید. یک مکان عالی برای انجام این کار در امتداد پایین صفحه شماره های صفحه است. شماره تلفن ، ایمیل و وبسایت خود را حتماً وارد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی از شما سوال بپرسند یا سفارش دهند.

2. در توضیحات محصول خود دقیق باشید. شما نه تنها می خواهید که این توصیفات داستان محصول شما را بگویید ، بلکه اطلاعات تاکتیکی مورد نیاز  را برای تعیین مناسب بودن محصولات شما در اختیار شما قرار می دهد. مواردی که می توان در اینجا گنجاند ، محصولات تولیدی شما ، محل تولید ، اندازه ، قیمت گذاری و حداقل مقادیر است.

3. عکس های عالی محصول ضروری است. عکسهای عالی قطعه حیاتی فهرست شما هستند. اگر بودجه لازم برای یک عکاسی حرفه ای را دارید - یا نفر استخدام کنید یا از یک شرکت تبلیغاتی کمک بگید! ارزش پول خرج کردن را خواهد داشت. اما در غیر این صورت ، عکس های پولی نیز خارق العاده هستند. شما می خواهید این عکسها نه تنها داستان مارک و محصولات شما را بیان کنند ، بلکه به مشتریان نشان دهید که محصولات شما در قفسه هایشان چگونه به نظر می رسند. و به یاد داشته باشید که این عکسها می توانند در تمام مطالب بازاریابی شما استفاده شوند - تبلیغات ایمیلی ، رسانه های اجتماعی و پرس و جو مطبوعات

 

Learn how to make a catalog with tips from Katie Hunt on the CreativeLive blog.

 

 

4. عمر کاتالوگ خود را افزایش دهید. من اعتقاد زیادی به داشتن یک کاتالوگ چاپی دارم ، اما می دانم که هزینه آنها معمولا بیشتراست. عمر کاتالوگ خود را با این کار تا 2 سال افزایش دهید. به عنوان مثال ،. اکثر تولیدکنندگان هر 12 - 18 ماه کاتالوگ خود را چاپ مجدد می کنند ، و محصولات جدید را به بازار عرضه می کنند. کاتالوگ های دیجیتالی اما همیشه باید به روز باشند.

5. عملکرد بیش از مد. به یاد داشته باشید که این کاتالوگ مهمترین و مهمترین ابزار فروش است و باید با در نظر گرفتن مشتری طراحی شود. کاتالوگ شما باید کاربردی باشد و شامل تمام جزئیات مربوط به مشتری و سفارش دادن باشد. بخشی را به شرایط و ضوابط فروش خود اختصاص دهید. حداقل الزامات سفارش ، زمان چرخش ، روش های پرداخت پذیرفته شده ، گزینه های حمل و نقل و سیاست های بازپرداخت / مبادله را وارد کنید. صفحه پشتی کاتالوگ مکانی عالی برای قرار دادن شرایط و ضوابط شما است.

 

Learn how to make a catalog with tips from Katie Hunt on the CreativeLive blog.

شما عزیزان میتوانید برای طراحی کاتالوگ حرفه ای به ما سربزنید.

 

  • ali yaghoobi