تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

تصاویر محصولات شما می تواند کسب و کار طلا و جواهر شما را موفق یا شکست دهد.اگر خریداران نتوانند تصاویر جواهرات مفصل را در وب سایت شما مشاهده کنند ، دیگر چگونه آنها را متقاعد خواهید کرد که بخرند؟درست است که عکاسی از طلا و جواهرات یک چالش است. شما باید از بازتاب و لکه ها اجتناب کنید. روشنایی را دستکاری کنید. سرعت و دیافراگم شاتر خود را به روشی خاص تنظیم کنید. ممکن است گیج کننده باشد اما این راهنما نکاتی را در مورد آماده سازی ، نورپردازی ، موقعیت یابی و ویرایش عکس ها به شما نشان می دهد – بنابراین به نظر می رسد که شما یک حرفه ای را استخدام کرده اید.

مطالب مرتبط : عکاسی از جواهرات با موبایل

 

تجهیزات عکاسی از طلا و جواهر

تجهیزات عکاسی مورد استفاده شما به بودجه شما بستگی دارد. در صورت خرید چند مورد از موارد زیر می توانید هزینه ها را به حداقل برسانید. یا می توانید وسایل گران قیمت تری مانند روشنایی یا نمایشگر برای جواهرات خود خریداری کنید.

در اینجا برخی از تجهیزات اولیه عکاسی از جواهرات که باید داشته باشید آورده شده است:

دوربین
سه پایه
منبع روشنایی
میز یا صندلی
زمینه سفید
تخته های فوم
گیره یا نوار

 

دوربین

حقیقت این است که شما برای گرفتن عکس از طلا و جواهرات خود نیازی به گران ترین دوربین ندارید. دارندگان جواهرات جدید می توانند عکاسی را با iPhone یا Android نیز اجرا کنند. اگر گوشی هوشمندی در دست دارید ، از آن استفاده کنید. اگر از قبل دارای DSLR با لنز دوربین خوب هستید ، می توانید از آن استفاده کنید.

سه پایه

اگر دوربین خود را در دست بگیرید ، فرقی نمی کند که از چه نوع نورپردازی استفاده می کنید. در دست گرفتن دوربین یا گوشی هوشمند تقریباً به لرزش دوربین منجر می شود. هیچ کدام وضعیت مطلوبی نیست.

 

 

 

همیشه از سه پایه استفاده کنید. سه پایه ها ارزان و موثر بوده و کیفیت و ثبات را بهبود می بخشند. هنگامی که دوربین شما توسط سه پایه ثابت نگه داشته می شود ، می توانید از تنظیمات بهینه دیافراگم و ISO استفاده کنید. یک نقطه روی زمین برای سه پایه خود علامت گذاری کنید و تکرار تنظیمات شما حتی در هنگام عکسبرداری در روزهای مختلف آسان خواهد بود.

منبع روشنایی

نور برای گرفتن عکس از جواهرات شما ضروری است. اتاقی با پنجره ها کنار دیوار گزینه مناسبی است. هرچه پنجره بزرگتر باشد ، نور بیشتری خواهید داشت. اگر نور طبیعی ندارید ، می توانید منابع نور مصنوعی مانند سافت باکس خریداری کنید.

می توانید انواع روشنایی عکاسی را در دیجی کالا پیدا کنید. بلافاصله درگیر همه بازتابنده ها و چراغ های LED نشوید. راه اندازی خود را ساده نگه دارید. پس از آشنایی با دوربین ، می توانید تاکتیک های مختلف نورپردازی را در عکاسی خود امتحان کنید.

میز یا صندلی
یک میز تاشو استاندارد بهترین کار را می کند. به دنبال یکی با عرض بین ۲۴ تا ۲۷ اینچ باشید.

زمینه سفید
روشهای مختلفی برای ایجاد زمینه سفید برای عکسبرداری وجود دارد. اگر قصد دارید تعداد زیادی عکس متفاوت بگیرید ، خرید کاغذ سفید را در نظر بگیرید.

 

 

 

 

 

رول های بزرگی از کاغذ است که برای ایجاد زمینه سفید یا رنگی استفاده می کنید. اگر کاغذ کثیف شد ، قطعه کثیف را برش دهید و یک قسمت تمیز را باز کنید. جایگزین رفت و برگشت تخته پوستر است که می توانید آن را در داروخانه محلی خود یا به صورت ارزان به صورت آنلاین پیدا کنید.

تخته های فوم
هنگام عکاسی از محصول همیشه یک قسمت سایه وجود دارد. معمولاً برای تولید یک تصویر خوب ، بسیار تاریک است. می توانید یک تخته فوم سفید قرار دهید تا نور را در سایه بازتاب دهد تا روشن شود.

 

 

گیره یا نوار

شما به نوار یا گیره هایی نیاز دارید که تخته های فوم و کاغذ را در هنگام عکاسی روی میز در جای خود نگه دارند.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی عکاسی تبلیغاتی از طلا کلیک کنید.

 

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی