تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

هنگام طراحی کاتالوگ ، هرکسی می تواند به راحتی در روند کار گم شود و برخی از مهمترین قوانین طراحی را فراموش کند. در زیر 10 نکته برای طراحی کاتالوگ به عنوان یادآوری هنگام طراحی کاتالوگ آورده شده است.

1. هنگام طراحی جلد  افزودن شماره صفحاتی که محصولات در آن یافت می شود به مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی کالاهای مورد نظر خود را بدون جستجو پیدا کنند و محصولاتی که برای آنها مهم نیست را رد می کنند. تنها اشکال این است که ممکن است از بقیه کاتالوگ رد شوند.

2. هنگام انتخاب سبک ، مخاطبان خود را بخاطر بسپارید و سطح استاندارد ایده آل آنها را رعایت کنید تا نظر آنها را جلب کنید. ایجاد حسی دوستانه به شما کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

3. برند خود را برجسته کنید : در صورت استفاده از برند آشکار ، مشتریان کاتالوگ های شما را تشخیص می دهند.

4. چشم نوازترین مورد را در صفحه در گوشه بالا سمت راست و بهترین کالای فروش را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید. هنگام ورق زدن صفحات ، مشتریان معمولاً نگاهی به گوشه سمت راست می اندازند ، سپس به سمت چپ حرکت می کنند و اگر در نگاه اول چیزی توجه آنها را جلب نکند ، مرتباً ورق می زنند.

5- از حداقل چهار رنگ در طراحی کاتالوگ استفاده کنید. رنگ های متضادی را انتخاب کنید که از تصویر شما پشتیبانی می کند. چهار رنگ کاتالوگ های پر جنب و جوش و جذاب را تولید می کنند.

همچنین بخوانید : 7 نکته در نوشتن متن کاتالوگ

6. در فونت زیاده روی نکنید : تعداد فونت ها  را محدود کنید و در عوض برای تأکید بر تخفیف ها یا سایر متن های مهم از رنگ پررنگ یا همان بولد استفاده کنید و یا از زیر خط یا یک رنگ متضاد استفاده کنید.

7. طرح سازگار در کل کاتالوگ خوانایی را افزایش می دهد اما می تواند کسل کننده باشد. با قرار دادن یک یا دو صفحه منحصر به فرد ، یکنواختی یک طرح را از بین ببرید و آن را غیر قابل پیش بینی کنید.

 

برایاطلاعات بیشتر بر روی  10 نکته برای طراحی کاتالوگ مراجعه کنید.

 
  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی