تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصاویر محصولات شما می تواند کسب و کار طلا و جواهر شما را موفق یا شکست دهد.اگر خریداران نتوانند تصاویر جواهرات مفصل را در وب سایت شما مشاهده کنند ، دیگر چگونه آنها را متقاعد خواهید کرد که بخرند؟درست است که عکاسی از طلا و جواهرات یک چالش است. شما باید از بازتاب و لکه ها اجتناب کنید. روشنایی را دستکاری کنید. سرعت و دیافراگم شاتر خود را به روشی خاص تنظیم کنید. ممکن است گیج کننده باشد اما این راهنما نکاتی را در مورد آماده سازی ، نورپردازی ، موقعیت یابی و ویرایش عکس ها به شما نشان می دهد – بنابراین به نظر می رسد که شما یک حرفه ای را استخدام کرده اید.

مطالب مرتبط : عکاسی از جواهرات با موبایل

 

تجهیزات عکاسی از طلا و جواهر

تجهیزات عکاسی مورد استفاده شما به بودجه شما بستگی دارد. در صورت خرید چند مورد از موارد زیر می توانید هزینه ها را به حداقل برسانید. یا می توانید وسایل گران قیمت تری مانند روشنایی یا نمایشگر برای جواهرات خود خریداری کنید.

در اینجا برخی از تجهیزات اولیه عکاسی از جواهرات که باید داشته باشید آورده شده است:

دوربین
سه پایه
منبع روشنایی
میز یا صندلی
زمینه سفید
تخته های فوم
گیره یا نوار

 

دوربین

حقیقت این است که شما برای گرفتن عکس از طلا و جواهرات خود نیازی به گران ترین دوربین ندارید. دارندگان جواهرات جدید می توانند عکاسی را با iPhone یا Android نیز اجرا کنند. اگر گوشی هوشمندی در دست دارید ، از آن استفاده کنید. اگر از قبل دارای DSLR با لنز دوربین خوب هستید ، می توانید از آن استفاده کنید.

سه پایه

اگر دوربین خود را در دست بگیرید ، فرقی نمی کند که از چه نوع نورپردازی استفاده می کنید. در دست گرفتن دوربین یا گوشی هوشمند تقریباً به لرزش دوربین منجر می شود. هیچ کدام وضعیت مطلوبی نیست.

 

 

 

همیشه از سه پایه استفاده کنید. سه پایه ها ارزان و موثر بوده و کیفیت و ثبات را بهبود می بخشند. هنگامی که دوربین شما توسط سه پایه ثابت نگه داشته می شود ، می توانید از تنظیمات بهینه دیافراگم و ISO استفاده کنید. یک نقطه روی زمین برای سه پایه خود علامت گذاری کنید و تکرار تنظیمات شما حتی در هنگام عکسبرداری در روزهای مختلف آسان خواهد بود.

منبع روشنایی

نور برای گرفتن عکس از جواهرات شما ضروری است. اتاقی با پنجره ها کنار دیوار گزینه مناسبی است. هرچه پنجره بزرگتر باشد ، نور بیشتری خواهید داشت. اگر نور طبیعی ندارید ، می توانید منابع نور مصنوعی مانند سافت باکس خریداری کنید.

می توانید انواع روشنایی عکاسی را در دیجی کالا پیدا کنید. بلافاصله درگیر همه بازتابنده ها و چراغ های LED نشوید. راه اندازی خود را ساده نگه دارید. پس از آشنایی با دوربین ، می توانید تاکتیک های مختلف نورپردازی را در عکاسی خود امتحان کنید.

میز یا صندلی
یک میز تاشو استاندارد بهترین کار را می کند. به دنبال یکی با عرض بین ۲۴ تا ۲۷ اینچ باشید.

زمینه سفید
روشهای مختلفی برای ایجاد زمینه سفید برای عکسبرداری وجود دارد. اگر قصد دارید تعداد زیادی عکس متفاوت بگیرید ، خرید کاغذ سفید را در نظر بگیرید.

 

 

 

 

 

رول های بزرگی از کاغذ است که برای ایجاد زمینه سفید یا رنگی استفاده می کنید. اگر کاغذ کثیف شد ، قطعه کثیف را برش دهید و یک قسمت تمیز را باز کنید. جایگزین رفت و برگشت تخته پوستر است که می توانید آن را در داروخانه محلی خود یا به صورت ارزان به صورت آنلاین پیدا کنید.

تخته های فوم
هنگام عکاسی از محصول همیشه یک قسمت سایه وجود دارد. معمولاً برای تولید یک تصویر خوب ، بسیار تاریک است. می توانید یک تخته فوم سفید قرار دهید تا نور را در سایه بازتاب دهد تا روشن شود.

 

 

گیره یا نوار

شما به نوار یا گیره هایی نیاز دارید که تخته های فوم و کاغذ را در هنگام عکاسی روی میز در جای خود نگه دارند.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی عکاسی تبلیغاتی از طلا کلیک کنید.

 

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

هنگام طراحی کاتالوگ ، هرکسی می تواند به راحتی در روند کار گم شود و برخی از مهمترین قوانین طراحی را فراموش کند. در زیر 10 نکته برای طراحی کاتالوگ به عنوان یادآوری هنگام طراحی کاتالوگ آورده شده است.

1. هنگام طراحی جلد  افزودن شماره صفحاتی که محصولات در آن یافت می شود به مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی کالاهای مورد نظر خود را بدون جستجو پیدا کنند و محصولاتی که برای آنها مهم نیست را رد می کنند. تنها اشکال این است که ممکن است از بقیه کاتالوگ رد شوند.

2. هنگام انتخاب سبک ، مخاطبان خود را بخاطر بسپارید و سطح استاندارد ایده آل آنها را رعایت کنید تا نظر آنها را جلب کنید. ایجاد حسی دوستانه به شما کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

3. برند خود را برجسته کنید : در صورت استفاده از برند آشکار ، مشتریان کاتالوگ های شما را تشخیص می دهند.

4. چشم نوازترین مورد را در صفحه در گوشه بالا سمت راست و بهترین کالای فروش را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید. هنگام ورق زدن صفحات ، مشتریان معمولاً نگاهی به گوشه سمت راست می اندازند ، سپس به سمت چپ حرکت می کنند و اگر در نگاه اول چیزی توجه آنها را جلب نکند ، مرتباً ورق می زنند.

5- از حداقل چهار رنگ در طراحی کاتالوگ استفاده کنید. رنگ های متضادی را انتخاب کنید که از تصویر شما پشتیبانی می کند. چهار رنگ کاتالوگ های پر جنب و جوش و جذاب را تولید می کنند.

همچنین بخوانید : 7 نکته در نوشتن متن کاتالوگ

6. در فونت زیاده روی نکنید : تعداد فونت ها  را محدود کنید و در عوض برای تأکید بر تخفیف ها یا سایر متن های مهم از رنگ پررنگ یا همان بولد استفاده کنید و یا از زیر خط یا یک رنگ متضاد استفاده کنید.

7. طرح سازگار در کل کاتالوگ خوانایی را افزایش می دهد اما می تواند کسل کننده باشد. با قرار دادن یک یا دو صفحه منحصر به فرد ، یکنواختی یک طرح را از بین ببرید و آن را غیر قابل پیش بینی کنید.

 

برایاطلاعات بیشتر بر روی  10 نکته برای طراحی کاتالوگ مراجعه کنید.

 
  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

در نظر داشته باشید این مطلب فقط جنبه آموزشی دارد و در واقع شما عزیزان قطعا باید از متخصصین و مجربین طراحی کاتالوگ با indesign کمک بگیرید تا یک کاتالوگ حرفه ای را داشته باشید در ادامه به آموزش طراحی کاتالوگ با ایندیزاین میپردازیم .

آموزش طراحی کاتالوگ با indesign

سند را ایجاد کنید

اندازه و تنظیمات سند به نوع ظاهری کاتالوگ شما بستگی دارد ، به نحوه توزیع (دیجیتال یا چاپی) آن نیز بستگی دارد.

طراحی کاتالوگ با InDesign خود را با رفتن به FILE -> NEW -> DOCUMENT یا میانبر Ctrl + N شروع کنید.

 

Document preset - می توانید تنظیمات پیش فرض را دست نخورده بگذارید.
Intent - هدف سند خود را انتخاب کنید: چاپ ، انتشار وب یا انتشار دیجیتال.
Number of pages - تعداد صفحاتی را که کاتالوگ شما خواهد داشت تنظیم کنید. اگر مطمئن نیستید که چند مورد را می خواهید ، بعداً می توانید موارد بیشتری اضافه کنید.
Page size and orientation  - اندازه های بسیاری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، بنابراین این تصمیم کاملاً به تنظیمات شما برای شکل ظاهری کاتالوگ شما بستگی دارد. من به اندازه A4 می روم و برای جهت گیری پرتره را انتخاب می کنم.
Columns - توصیه می کنم 1 ستون را انتخاب کنید
Margins - حاشیه ها را به دلخواه کم یا زیاد کنید. من با پیش فرض کار می کنم
Bleed and Slug - مرزها قسمتهایی از متن یا اشیا است که مرزها را مشخص میکنند تا در چاپ  به اشتباه  برش نخورند و Slug منطقه خارج از صفحه است که شامل دستورالعمل های چاپگر یا اطلاعات خروج از طرح است. می توانید تنظیمات پیش فرض را حفظ کنید.
با یک پیش تنظیم سند را شروع کنید ، بگذارید بگوییم: اندازه A4 ، حاشیه به طور پیش فرض.

اخیراً ، Adobe Indesign جنبه جدیدی را برای ایجاد یک سند معرفی کرده است. اگر نسخه جدیدتری از InDesign دارید ، هنگام باز کردن برگه New Document شما به این شکل است.

 

 

 

یک دسته از بالای سند مانند Print، Web یا Mobile را انتخاب کنید. می توانید از بین الگوهای سفارشی ذکر شده در سمت چپ کادر ، یکی را انتخاب کنید و در سمت راست می توانید تنظیمات خود را همانطور که در بالا توصیه شده تغییر دهید.

یک نکته جالب در مورد InDesign این است که شما می توانید با استفاده از اشکال الگویی ایجاد کنید که بعداً می توانید آن را با تصاویر و متن پر کنید.

ابتدا یک جعبه تصویر ایجاد کنید و آن را در یکی از صفحات خود قرار دهید تا طرح مورد نظر ایجاد شود. برای افزودن جعبه تصویر ، باید به نوار منو رفته و آن را انتخاب کنید.

 

preview

image_2

 

پس از آن ، به FILE> PLACE بروید. پوشه ای را انتخاب کنید که تمام تصاویر خود را در آن ذخیره کرده اید. عکسی را که می خواهید در کادر تصویر نشان داده شود انتخاب کنید.

خواهید دید که تصویر در داخل جعبه ای که ایجاد کرده اید قرار گرفته است. فقط برای انتخاب عکس ، باید روی دایره خاکستری که روی تصویر نشان داده شده است کلیک کنید. می دانید که این کار را انجام داده اید زیرا با فشار دادن آن ، مرزهای تصویر به قرمز تغییر می کنند. این بدان معنی است که شما فقط تصویر را در حال اصلاح و جابجا می کنید. وقتی بیرون جعبه را کلیک کنید و دوباره روی آن کلیک کنید ، حاشیه آبی خواهد شد. این بدان معنی است که شما فقط جعبه عکس را جابجا می کنید. تا زمانی که تصویر دارای حاشیه قرمز باشد ، می توانید عکس را حرکت دهید و بدون نگرانی از موقعیت جعبه ، آن را تغییر دهید.

 

 

 

همچنین بخوانید : بایدها و نبایدهای طراحی کاتالوگ

توصیه من این است که وقتی تصاویری متناسب با جعبه ندارید ، جعبه را بزرگتر کنید یا از خودکار استفاده کنید ، که باعث می شود تصویر شما به طور خودکار در جعبه تصویر جا بیفتد.

ضمناً ، اگر تصاویر شما بسیار پیکسلی به نظر می رسند ، وحشت نکنید. این برنامه از تصاویر با وضوح بالا استفاده نمی کند ، (برای جلوگیری از کاهش سرعت برنامه شما) ، اما هنگام صادر کردن سند ، تصاویر پیکسل نمی شوند. اگر شکل ظاهری شما را دوست ندارید و اگر این مورد شما را آزار می دهد ، به منوی بالا بروید VIEW> DISPLAY PERFORMANCE> HIGH-QUALITY DISPLAY را انتخاب کنید. با این حال ، ما آن را توصیه نمی کنیم.

preview

TEXT

می توانید ابزار TEXT را در نوار کناری پیدا کنید که با T مشخص شده است. هنگام انتخاب ، روی صفحه کلیک کرده و بکشید تا جعبه متن ایجاد شود. می توانید اندازه متن را دقیقاً مانند آنچه در Word انجام می دهید تغییر دهید. استفاده از همه گزینه های متن آسان است. اما من هر یک از آنها را توضیح خواهم داد تا به شما در درک عملکرد آن کمک کنم. برای مشاهده منوی متن ، باید متن را انتخاب کنید ، همان کاری که برای ترسیم جعبه انجام دادید.

 

preview

 

کنترل های قالب بندی نویسه

Font - دو کادر مربوط به تنظیمات قلم ها است. از اینجا می توانید سبک قلم را تغییر دهید.

Font Size -در اینجا جایی است که بزرگتر یا کوچکتر شدن آن اتفاق می افتد.

Special functions - همه راس ها / راس های های کوچک ، زیرنویس / Superscript ، Underline / Strikethrough.

Character Spacing - به شما امکان می دهد فضای بین کاراکترها را تغییر دهید.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی  طراحی کاتالوگ با ایندیزاین کلیک کنید.

 
  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

لیبل ها برای برخی از پروژه ها مانند سازماندهی پرونده ها مفید هستند ، اما وقتی صحبت از مارک تجاری محصولات می شود ، حیاتی هستند. طراحی لیبل شما می تواند بر انتخاب مشتری از محصول شما یا رقبا تأثیر بگذارد.اگر مهارت های شما به جای طراحی لیبل های آنها در ایجاد محصولات نهفته است ، برنامه های آنلاین می توانند به شما در ایجاد و چاپ برچسب هایی با ظاهر حرفه ای کمک کنند.نرم افزار طراحی لیبل با سطوح مختلف ابزار و ویژگی ها می تواند از رایگان تا گران قیمت باشد. در زیر ، ما در مورد بهترین برنامه های نرم افزاری لیبل برای سال ۲۰۲۰ و اینکه چگونه ممکن است برای شما در طول مراحل طراحی و چاپ مفید باشند ، اطلاعات بیشتری ارائه می دهیم.

۵ نرم افزار طراحی لیبل

 

طراح لیبل Maestro

 

 

نرم افزار طراحی لیبل

صفحه شما هنگام طراحی لیبل  در Maestro Label Designer | نرم افزار طراحی لیبل انلاین

درباره نرم افزار
Maestro Label Designer یک نرم افزار آنلاین طراحی لیبل است که توسط OnlineLabels.com ایجاد شده است. این شامل الگوهای خالی و از پیش طراحی شده برای صدها اندازه و پیکربندی برچسب ، کلیپ آرت ، فونت ها و موارد دیگر است. همچنین دارای یک ابزار هم ترازی برای کمک به چاپ است.

نقاط قوت و ضعف
Maestro Label Designer به طور خاص برای طراحی و چاپ برچسب ایجاد شده است ، بنابراین برای آن نیازها تخصصی است. این نرم افزار لیبل آسان است که به عنوان یک طراح برچسب محصول و همه چیز در این بین کار می کند. این مجموعه از شکل ها و قلم ها محدود است ، اما شما می توانید گرافیک نامحدود را بارگذاری کنید و از حروف تایپ نصب شده در رایانه شخصی خود استفاده کنید. همچنین تحت وب است ، بنابراین می توانید از هر جایی به برچسب های خود دسترسی پیدا کنید. برای کاربران سطح بالا ، ابزارهای تولیدکننده تغذیه و بارکد در سیستم عامل وجود دارد.

چگونه کار می کند
شما پیکربندی برچسب مورد نظر خود را انتخاب کرده یا الگوی از قبل طراحی شده را برای شروع انتخاب می کنید. افزودن متن ، عکس و موارد دیگر با استفاده از نوار ابزار سمت چپ آسان است. وقتی زمان چاپ است ، برنامه به طور خودکار مرزها را تشخیص داده و شامل می شود و طرح شما را در کل صفحه تکرار می کند. سپس طرح خود را بارگیری کرده و از بیننده PDF مورد نظر خود چاپ می کنید.

 

 

Adobe Creative Suite

 

نرم افزار طراحی لیبل

 

درباره
Adobe Suite یک گزینه همه جانبه برای طراحان سطح پیشرفته است. برنامه های مختلف (به ویژه فتوشاپ ، ایلوستریتور و ایندیزاین) ویرایش عکس ، ایجاد vector و چیدمان صفحه را ارائه می دهند.

نقاط قوت و ضعف
این نرمافزار ها هنگام ایجاد طرح های لیبل پیچیده ؛ می درخشند. برای برچسب های محصولات ، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. برای استفاده شخصی ، توجیه قیمت سنگین و منحنی یادگیری شیب دار کمی دشوارتر است.

چگونه کار می کند
می توانید یک الگوی برچسب خالی بارگذاری کنید یا خود  آن را ایجاد کنید. شکل های خود را بسازید ، عکس های خود را وارد کنید و موارد دیگر – این برنامه یک گزینه از خلاقیت شما است. می توانید مستقیماً از روی برنامه ها چاپ کنید و یا برای حفظ ایمنی طرح خود را بارگیری کنید.

 

Canva

 

نرم افزار طراحی لیبل

نرم افزار طراحی لیبل انلاین

 

 

درباره
Canva یک بستر طراحی وب سایت و لیبل با صدها الگو برای کمک به طراحان سطح پایین برای اجرای چشم انداز خود است. بستر رایگان آن برای ویرایش عکس ، طراحی چیدمان و انواع گرافیک در دسترس است.

نقاط قوت و ضعف
این وب سایت صدها الگوی طراحی شده با مهارت و قابلیت افزودن نمودارها ، آیکون ها ، اشکال و موارد دیگر را در خود جای داده است. این طراحی آنلاین را بسیار ساده می کند ، گرچه ممکن است طراحان حرفه ای برخی از ویژگی های پیشرفته همراه با گزینه های پولی را از دست بدهند. بسیاری از بهترین الگوها نیز هزینه اضافی دارند.

چگونه کار می کند
می توانید یک الگوی از قبل طراحی شده را انتخاب کنید یا با یک بوم خالی شروع کنید. عناصر مورد نظر را روی طرح خود بکشید و رها کنید و فایل را برای چاپ بارگیری کنید. شما باید پرونده را  باز کنید و از آنجا چاپ کنید.

 

برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی نرم افزار طراحی لیبل کلیک کنید.

  • ali yaghoobi