تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

چرا به نظر می رسد برخی از محصولات به سمت شما پرش می کنند در حالی که برخی دیگر در قفسه ها پیر می شوند؟ یک برچسب خوب طراحی شده می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت محصول شما داشته باشد. با تصمیم گیری مصرف کنندگان در دو ثانیه تنها بر اساس ظاهر (1/3 تصمیمات خرید ما صرفاً بر اساس بسته بندی محصول است) ، به سرقت بردن توجه مردم برای محصول شما دشوار است.

ممکن است فکر کنید برای ایجاد برچسب محصولات با کیفیت حرفه ای به یک طراح گرافیک نیاز دارید ، اما همیشه اینطور نیست.

به گفته کارشناس بسته بندی و نویسنده ماریا دولورس ویدالس جیووانتی ، بسته بندی "آن چیزی است که مستقیماً با خود محصول در تماس است یا نگهداری ، حفاظت ، حفظ ، شناسایی و/یا دستکاری و تجاری سازی محصول را تسهیل می کند."

با این تعریف ، بسته بندی چیزی فراتر از جعبه ای است که یک محصول در آن وارد می شود. آیا بعد از تلاش زیاد برای ایجاد محصولی که به آن افتخار می کنید ، آیا بسته بندی شما تمام تلاش خود را می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که این محصول ارزش خرید را دارد؟

از مراحل زیر برای ایجاد برچسب و بسته بندی که مشتریان را برای خرید ترغیب می کند ، استفاده کنید.

 

 تحقیقات خود را انجام دهید
قبل از شروع به طراحی ، حتی از طریق طرح های ناهموار ، ضروری است که تحقیقات مناسب را انجام دهید.
هنگام تحقیق در مورد لیبل های محصول ، ابتدا باید بدانید که مشتریان هدف محصول - سن ، جنسیت ، ارزش ها ، تحصیلات و غیره - اینها همه اطلاعات حیاتی هستند که به اطلاع تصمیمات طراحی شما کمک می کند.
علاوه بر اطلاع از بازار هدف ، باید تا آنجا که ممکن است درباره محصولات/مارک های رقیب نیز تحقیق کنید.
این اطلاعات به چند دلیل مهم است.
در مرحله اول ، این به شما کمک می کند تا از طراحی برچسب بسیار نزدیک به محصول رقیب اجتناب کنید. و ثانیاً ، به شما اطلاع می دهد که چه نوع طرحی را ایجاد کنید تا مورد توجه مردم قرار گیرد.


2. سایز یا اندازه لیبل را انتخاب کنید

چگونه می دانید که بسته بندی محصول شما به چه میزان نیاز دارد؟ ما بیش از 300 اندازه لیبل را ارائه می دهیم تا در بسته بندی محصول خود حداکثر انعطاف پذیری را به شما ارائه دهیم.

قبل از تصمیم گیری ، از خود بپرسید:

آیا استاندارد صنعتی وجود دارد؟
کدام از نظر بصری مهمتر است ، بسته بندی یا محصول؟
آیا فضای کافی روی محصول شما وجود دارد تا بتوانید به تمام اطلاعات لازم دست پیدا کنید؟
برای چه نگاهی می روی؟ آیا می خواهید یک برچسب کامل بسته بندی شده که 95 درصد ظرف را پوشش دهد یا یک برچسب کوچک و مینیمالیستی؟
با استفاده از راهنمای اندازه برچسب ، اشکال و اندازه های رایج برچسب را امتحان کنید. PDF رایگان را چاپ کنید و اشکال/اندازه های مورد علاقه خود را قطع کنید. هنگامی که گزینه های خود را محدودتر کردید ، از صفحه فروشگاه بر اساس اندازه ما دیدن کنید.

 

3. مواد برچسب خود را انتخاب کنید


هنگام انتخاب مواد برچسب برای بسته بندی خود ، گزینه هایی دارید. ما بیش از 40 ماده مختلف را برای استفاده با ظروف ، بطری ها ، جعبه ها و موارد دیگر ارائه می دهیم.

 

 

 ارتباطات عالی


هنگام ایجاد یک برچسب محصول برای مشتری ، مسئولیت شما این است که یک طرح کاربردی ارائه دهید.
با این حال ، برای ارائه آن طرح ، به اطلاعاتی از مشتری نیاز دارید.
مهمترین نکاتی که باید از مشتری بدانید عبارتند از:
آیا از قبل طراحی لوگو برای محصول وجود دارد؟ - این مهم است برای پیدا کردن.
اغلب یک لوگو وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، اما همیشه اینطور نیست.
اگر لازم است یک لوگو برای محصول طراحی شده باشد ، هنگام تعیین قیمت برای برچسب ، باید آن را در نظر بگیرید.
مواقعی وجود دارد که می توانید به جای ارائه یک نشان کامل یا نماد کامل ، از یک فونت برای نام محصول استفاده کنید ، اما همیشه باید در ابتدای پروژه با مشتری در این مورد صحبت کنید.
محصول کجا فروخته می شود؟ - این نکته مهم دیگری است که باید بدانید زیرا به شما امکان می دهد چگونه محصول را به بهترین نحو متمایز کنید.
به عنوان مثال ، اگر در حال طراحی لیبل محصول برای یک محصول آب پرتقال هستید که در سوپر مارکت ها به فروش می رسد ، باید آن را از همه کالاهایی که در کنار راهرو قرار می گیرد ، متمایز کنید.


محصولی که فقط بصورت آنلاین به فروش می رسد نیاز به رویکرد متفاوتی دارد.
محصول مورد نظر چه کسانی است؟ - اگرچه خود این محصول به شما نشان می دهد که مصرف کننده عمومی چه کسی است ، اما باید تا آنجا که ممکن است زودتر بدانید.
فقط دانستن اینکه یک محصول برای زنان زیر 30 سال یا مردان 18 تا 30 ساله طراحی شده است ، به اندازه کافی برای ایجاد بهترین نوع لیبل به شما نمی دهد.
شما باید ارزش های آنها ، سطح تحصیلات آنها ، نوع دیگری از محصولات که معمولاً خریداری می کنند را دریابید - هر چیزی که هنگام طراحی لیبل به شما کمک می کند.
 

 

5. رنگ طرح مناسب را انتخاب کنید

 


انتخاب رنگ مناسب یکی از مهمترین جنبه های طراحی لیبل محصول عالی است.
رنگ هایی که استفاده می کنید به عوامل زیادی بستگی دارد ، از جمله نوع محصولی که برای آن برچسب طراحی می کنید ، مصرف کننده مورد نظر چه کسی است و رنگ هایی که مارک های رقیب از آن استفاده می کنند.
اغلب رنگ هایی که استفاده می کنید از طراحی کلی بسته بندی آگاه می شوند.
به عنوان مثال ، اگر در حال ایجاد برچسبی هستید که دارای تصاویر خوش بین و تایپوگرافی بازیگرا است ، استفاده از رنگهای روشن و پررنگ برای مطابقت با موضوع کلی منطقی است.
به طور کلی رنگ های محصول باید به آن کمک کند تا از برندهای رقیب متمایز شده و همچنین توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

 

6. تایپوگرافی  یا فونت مناسب ضروری است

 


یک لیبل محصول معمولی حاوی مقدار زیادی متن است و بنابراین انتخاب تایپوگرافی فونت مناسب برای نشان دادن محصول مهم است.
از آنجا که اطلاعات زیادی روی برچسب وجود خواهد داشت ، ابتدا باید فکر کنید که برای مهمترین قسمت های طراحی مانند نام محصول و شعار از چه نوع تایپوگرافی استفاده خواهید کرد.
بسته به مهارت شما به عنوان طراح ، ممکن است به جای تکیه بر فونت از پیش موجود ، حروف دست سفارشی را برای برچسب ایجاد کنید.
مزیت آن این است که می توانید چیزی منحصر به فرد برای محصول ایجاد کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت مدرن طرح مراجعه کنید.
 

  • ۰۰/۰۷/۱۷
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی