تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

استفاده از عکاسی به طور تصاعدی بیش تر و بیش تر می شود،  به خصوص به لطف سطح کیفیت خوبی که توسط دوربین های موبایل به دست آمده است.  اگر بخواهیم این عکس ها را ویرایش یا شخصی سازی کنیم،  طیف وسیعی از برنامه های ساده را داریم که به ما امکان می دهند روشنایی، رنگ و کنتراست را برای بهبود نتیجه تغییر دهیم.  با این حال، اگر به دنبال ادغام تصاویر یا همپوشانی عکس ها هستیم،  همه چیز می تواند پیچیده شود زیرا به دانش بیشتر یا ابزار کامل تری نیاز داریم.  امروز شاهد توسعه برنامه های متعددی در این زمینه هستیم تا با استفاده از آن ها با مفهوم فتومونتاژ چیست آشنا شویم و بتوانیم نتایج عالی را کسب کنیم.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم،  به صورت تخصصی به طراحی و ساخت تبلیغات اینترنتی،  رادیویی،  تلویزیونی،  چاپی و بازاریابی اینترنتی می پردازد که افراد متخصص و خلاق در این شرکت فعالیت می کنند و انواع خدمات را به مشتریان عرضه می کنند.

معرفی فتومونتاژ

ما می‌توانیم فتومونتاژ را به عنوان یک تکنیک دستکاری عکس تعریف کنیم.  با استفاده از آن قادر خواهیم بود تصاویر ترکیبی را از قسمت های مختلف عکس جدا کنیم و به منظور ایجاد تصاویر جذاب تر و هنرمندانه تر و یا با جلوه های ویژه، عکس جدیدی را ایجاد کنیم. به راستی که فتومونتاژ چیست،  این یک روش بسیار فنی است که برای به دست آوردن نتایج خوب نیاز به مقدار مشخصی تجربه دارد.  برخلاف کولاژ، وقتی می خواهیم فتومونتاژ بسازیم، به دنبال آن هستیم که تصویر نهایی آنقدر واقعی باشد که قسمت های مختلف آن به وضوح قابل تشخیص نباشد.


روش کار فتومونتاژ چیست ؟
با این حال، با استفاده از نرم افزار فتومونتاژ، ما قادر خواهیم بود کل فرآیند ساخت تصویر را ساده کنیم. محصولاتی مانند لوگو، انیمیشن، کارت پستال یا بنر محصولاتی هستند که با فتومونتاژ ساخته می شوند. پیش از این، این افکت با برش و چسباندن بخش هایی از عکس ها به دست می آمد.  با ورود به عصر عکاسی دیجیتال و با کمک نرم افزارهای مناسب،  امکان انجام آسان فتومونتاژ از طریق کامپیوتر نیز فراهم شده است.

 

ادامه مطلب: https://tarhegandom.com/what-is-photomonage

  • ۰۰/۰۹/۲۲
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی