تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

۵ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هدف یک کاتالوگ فروش محصولات است ، اما همچنین یک ابزار مهم در ایجاد روابط با مشتریان / خریداران ، مارک تجاری تصویر شما و یک استراتژی عالی بازاریابی است. شناخت مخاطبان هدف و طراحی کاتالوگ درمورد نیازهای مشتریان ، به شما کمک می کند تا در ابتدا با چاپ کاتالوگ ، درآمدی را که انتظار دارید داشته باشید. در اینجا چند کلید برای ایجاد و چاپ یک کاتالوگ موفق آورده شده است.

 

در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید

 

در توضیحات محصول خود - اندازه ، مواد ، محل تولید ، قیمت و غیره جزئیات داشته باشید و مطمئن شوید که اطلاعات تماس را در هر صفحه از کاتالوگ خود وارد کنید. از این توضیحات می توان برای روایت داستانی از محصول شما استفاده کرد و همچنین می تواند پیامی را برای مصرف کننده ارسال کند که شرکت شما در چه موردی است. اطلاعات بیشتری که به مشتری بالقوه داده می شود ، به تشویق وی برای خرید کمک می کند.

 

طراحی و عکاسی عالی داشته باشید برای طراحی کاتالوگ حرفه ای

 

 طراحی کاتالوگ در برندسازی ، ساخت تصویر بسیار مهم است اما بیش از همه ، برای جلب توجه مشتریان بالقوه!

 

عکس ها در طراحی کاتالوگ حرفه ای ضروری هستند و استخدام فقط عکاسان حرفه ای مهم است. عکسها داستان مارک تجاری شما را بیان می کنند و به وضوح نشان می دهند محصول شما هنگام تحویل به مشتری چگونه خواهد بود. عکس های چاپلوس و جذاب حتی در صورت عدم نیاز به این محصول مشتری را به خرید فریب می دهد! و بعداً می توان از این عکسها برای سایر مطالب بازاریابی مانند بروشور ها و وب سایتها استفاده کرد.

 

مشتریان خود را بشناسید

 

یافتن مخاطب هدف خود مهم است - افرادی که نام تجاری شما با آنها طنین انداز می شود و سپس محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند. طبق مجله Forbes ، "داشتن درک قوی از مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از موفقیت شماست."

 

همچنین ، مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان به احتمال زیاد کاتالوگ ها را به افراد دیگری با علاقه های مشابه منتقل می کنند ، پس یکی از نکات مهم در طراحی کاتالوگ حرفه ای  شناخت مشتریان است.

 

 

 

استفاده از کاتالوگ در بازاریابی شرکت شما به درآمدزایی که انتظار داشتید کمک می کند. و اطمینان حاصل کنید که از بهترین چاپخانه برای اطمینان از کیفیت بالا و حرفه ای بودن کاتالوگ خود استفاده کنید. کاتالوگ شما بازتابی از شرکت شما و بهترین راه برای صحبت مستقیم با مصرف کننده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده برترین کاتالوگ های حرفه ای به صفحه طراحی کاتالوگ حرفه ای مراجعه کنید.

 

منبع خبر : http://tarhmodern71.rozblog.com/post/20

 

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

 چگونه می توانید بروشورهای فروش خود را موثرتر کنید؟  چگونه بروشورهای تجاری و بروشورهای بازاریابی شما را مشتریان بخوانند و  به آن پاسخ دهند؟ برای ایجاد و بهبود فروش  از این 14 نکته در زمینه نوشتن متن و بروشور استفاده کنید.

اگر قصد دارید یک بروشور یا آگهی فروش برای کار یا اعلام یک محصول یا خدمات جدید ایجاد کنید ، احتمالاً از خود می پرسید که برای اطمینان از یک فروش خوب چه کاری می توانید در بروشور خود انجام دهید.

1. مشتری خود را درک کنید

قبل از اینکه هر زمان را صرف برنامه ریزی یا نوشتن بروشور کنید ، مطمئن شوید که مشتری خود را درک می کنید. چرا آنها می خواهند محصول شما را بخرند؟ مهمترین کاری که می تواند برای آنها انجام دهید چیست؟ مهمترین مشکلی که محصول یا خدمات شما می تواند مشکل آنها را حل کند چیست؟ اگر جواب سوالاتی از این قبیل را نمی دانید ، بپرسید. با فروشندگان خود صحبت کنید. با مشتریان صحبت کنید. برای کمک به تصمیم گیری در مورد مزایای استفاده در بروشور خود از پاسخ های آنها استفاده کنید.

2. بروشور خود را برای AIDA برنامه ریزی کنید

 

نه ، آن عمه مورد علاقه شما نیست. AIDA مخفف توجه ، علاقه ، تمایل و عمل است. برای اثرگذاری  فروش ،  بروشور  شما باید مورد توجه قرار گیرد ، مشتری مورد نظر را به اندازه کافی علاقه مند کند تا بیشتر بخواند ، تمایل خود را نسبت به محصول یا خدمات افزایش دهد و آنها را وادار کند که اقدام خاصی مانند خرید هم اکنون ، تماس و تعیین وقت قبلی ، مراجعه به وب سایت خود را وارد کنید .

 

3. تصویری از ساختمان خود را روی جلد بروشور فروش قرار ندهید

 

مطمئناً ، شما به ساختمان و نحوه رشد شرکت افتخار می کنید. اما مشتریان شما واقعاً اهمیتی نمی دهند که شما به شرکت خود چقدر افتخار می کنید یا ساختمان شما بزرگ است. شما باید بروشور خود را طراحی کنید تا آنچه مشتری می خواهد بداند را نشان دهد - و این اینکه محصولات شما نیازهای آنها را برآورده می کنند یا نه. فضایی را که باید برای فروش محصولات خود استفاده کنید و مشتریان را متقاعد به خرید کنید ، از دست ندهید.

 

4- از تصاویری استفاده کنید که برای مشتری شما مهم هستند

 

مشتری شما می خواهد کالای فروش شما یا تصاویری از نتایجی که به دست خواهد آورد یا احساساتی را که در صورت استفاده از محصول یا خدمات شما احساس می کند ، مشاهده کند. مطمئن باشید تصاویر واضح و حرفه ای به نظر می رسند.

 

5. بفروشید ، نگویید

 

مشتریان و چشم اندازهای شما علاقه زیادی به شرکت یا محصولات شما ندارند. آنها به خود و یا مشاغل شخصی خود علاقه مند هستند. برای جلب توجه آنها ، بروشور شما باید بر روی مزایایی که با خرید از شما خواهند دید تمرکز کند.

 

در مورد آن فکر کنید چه تعداد از مردم تلفن هوشمند خریداری می کنند زیرا می خواهند تلفن را تمام روز با خود حمل کنند یا به این دلیل که در واقع قصد دارند از آن به عنوان تلفن استفاده کنند؟ آنها آنها را می خرند تا در ارتباط با افراد و رویدادها باشند ، اطلاعات را با کلمات نوشتاری ، تصاویر به اشتراک بگذارند ، با عجله پاسخ سوالات را پیدا کنند و گاهی فقط برای اینکه به دیگران نشان دهند که جدیدترین دستگاه پیشرفته را دارند. همه اینها به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند و ارائه دهنده خدماتی که امکان استفاده از تلفن های هوشمند را فراهم می کنند ، بر سرگرمی افراد برای گرفتن عکس ، به اشتراک گذاری ، همکاری و دریافت کمک هزینه داده بزرگ هر ماه تمرکز می کنند.

 

قبل از نوشتن محتوا برای بروشور تجاری یا تبلیغاتی  خود ، لیستی از مزایایی را که مشتریان می خواهند هنگام دستیابی به محصول یا خدمات شما کسب کنند ، تهیه کنید.

 

6. از سرفصل ها و گرافیک هایی که مخاطبان شما برایشان مهم است استفاده کنید

 

خواننده متوسط ??کمتر از 5 ثانیه طول می کشد تا به جلد بروشور فروش نگاه کند و تصمیم بگیرد که آن را بخواند یا نه. اگر عنوان یا گرافیک روی جلد بروشور شما خسته کننده باشد ، تعداد کمی از گیرندگان برای باز کردن آن زحمت می کشند.

 

به عنوان مثال ، تصویری از افرادی که مشغول تماشای یک مجری هستند که در حال نوشتن بر روی یک نمودار واضح بالای یک عنوان است که می گوید: "مطابقت افراد و استراتژی" ، احتمالاً بروشور در سطل آشغال انداخته میشود. اما ، تصویری که نشان می دهد یک تاجر به یک گروه کوچک از همکاران خود انگشت شست نشان می دهد و یک عنوان با عنوان "تیم خود را برای فروش بزرگ" آموزش دهید ، احتمالاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

7. بروشور خود را حرفه ای جلوه دهید

 

حتی اگر بروشور شما خوب نوشته شده باشد ، در صورت طراحی نامناسب ، پاسخ چندانی نخواهد داشت. طرح بندی صفحه های گیج کننده ، نوع خیلی بزرگ یا خیلی کوچک ، تعداد زیادی فونت مختلف یا رنگهای مختلف بسیار متنوع در صفحه ، همگی می توانند یک بروشور - و تجارت شما - را غیرحرفه ای جلوه دهند. اگر بروشورهای خود را طراحی می کنید ، می توانید با استفاده از الگوهای طراحی رایگان ، به بروشورها و بروشورهای خود جلوه ای حرفه ای بدهید. شما می توانید الگوهای بروشور رایگان را در وبسایت های زیادی پیدا کنید و بسیاری از سایتهای چاپ آنلاین پیدا کنید. برای مثال در صفحه نمونه طراحی بروشور ، نمونه های حرفه ای را مشاهده کنید.

 

8- از عنوان های مزایا در داخل بروشور خود استفاده کنید

 

پس از دریافت گیرنده برای باز کردن بروشور فروش ، کار بعدی که آنها انجام می دهند حذف عناوین داخل آن است. از این عناوین داخلی برای جلب توجه آنها استفاده کنید و آنها را از طریق نسخه منتقل کنید.

 

9. برای تمرکز بر ویژگیهای اصلی محصول یا خدمات خود از نقاط  حساس استفاده کنید

 

 

مصرف کنندگان و تجار به طور یکسان تحت فشار قرار می گیرند و تبلیغات زیادی برای جلب توجه آنها انجام می شود. بنابراین آنها تمایل دارند به سرعت از طریق خدمات اصلی جذب شوند. خدمات اصلی به شما کمک می کند تا روی آنچه شما ارائه می دهید متمرکز شده و آنها را به سمت عملی که می خواهید در آینده انجام دهند هدایت کند.

 

10. بر خوانایی تمرکز کنید

 

خواندن بروشور را برای افراد دشوار نکنید. خواندن نوع خاکستری روی زمینه سفید و نوع تیره روی زمینه تیره دشوار است. همینطور صفحاتی که متن زیادی دارند . بلوکهایی از  گرافیک های زیبا  را با سربرگ و فضای سفید بشکنید ..

 

11. به آنها بگویید بعد از خواندن نسخه از آنها می خواهید چه کار کنند

 

بعد از اینکه خواننده را به آنچه می فروشید علاقمند کردید ، باید قدم بعدی را بردارید: به او بگویید برای بدست آوردن آن چه کاری باید انجام دهند. فقط تصور نکنید که آنها به دنبال شماره تلفن شما می گردند و با وب سایت شما تماس می گیرند یا بازدید می کنند. اگر به آنها نگویید چه اقدامی انجام دهند ، ممکن است آنها اقدامی اشتباه انجام دهند - به جای شما با یک بازرگان یا ارائه دهنده خدمات دیگر تماس بگیرید.

 

12- اکنون به آنها دلیل دهید تا عمل کنند

 

اگر خواننده را به اقدام فعلی ترغیب نمی کنید و دلیل آن را برای او نمی آورید ، تلاش شما در جلب توجه ، ایجاد علاقه و تمایل به هدر می رود. مشتری به سراغ مورد بعدی می رود که توجه او را جلب می کند و همه چیز شما را فراموش می کند. برخی از پیشنهادات متداول برای جلب مشتریان به خرید ، تخفیف ویژه است که فقط قبل از یک تاریخ خاص ، هدیه رایگان برای خرید قبل از یک تاریخ خاص و تخفیف برای خرید تا یک تاریخ خاص معتبر است. موارد دیگری که شامل تخفیف یا هدیه نیستند ، یادآوری خرید به دلیل محدود بودن مقادیر (در صورت واقعی بودن) ، یا افزایش قیمت ها و غیره ، اکنون یادآوری هستند.

 

13. پاسخ دهی را آسان کنید

 

مطمئن شوید که نام تجاری ، شماره تلفن و آدرس اینترنتی وب سایت شما به راحتی در بروشور یا بروشور فروش یافت می شود. اگر شخصی نیز به طور منظم آنها را تماشا می کند ، صفحات FaceBook ، LinkedIn ، Google+ Pinterest و Twitter خود را اضافه کنید. کد QR که افراد را به صفحه محصول شما یا صفحه ای برای ثبت نام در خبرنامه شما می برد ، گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

 

14. خطر را برطرف کنید

 

برای کاهش ترس مشتری ، ضمانت استرداد پول را درج کنید.

 

امیدواریم این نکات بتواند شما را برای طراحی یک بروشور عالی کمک کند ، اگر نیاز به آموزش های طراحی بروشور به صورت رایگان را دارید پیشنهاد میکنیم آموزش طراحی بروشور با کورل را مطالعه نمایید، موفق باشید.

 

منبع خبر : https://bit.ly/38WYIRb

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

دقیقاً مانند تکامل چشم انداز خرده فروشی ، کاتالوگ ها نیز تکامل یافته اند - آنها دیگر نباید مجموعه ای آشفته از صفحات محصول باشند. در عوض ، شرکت ها باید بر روی ایجاد تصاویر خیره کننده و ارائه خلاقانه محصولات برای برانگیختن احساسات ، ترکیب تصاویر این محصول با ادبیاتی که تجسم مقادیر سطح بالاتری است که نام تجاری برای آن تعریف شده است و تجربیات دیگران را تعریف کنند . از طریق کاتالوگ توانایی های خلاقانه و زیبایی شناختی و توانایی شرکت ها برای همدلی با مصرف کنندگان و ایجاد ارتباطات عاطفی ، مزیت های مهم رقابتی در تجارت الکترونیکی مدرن را تشکیل می دهد. کاتالوگ ها می توانند یک رسانه قدرتمند برای دستیابی به آنها باشند.

علیرغم دو دهه بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی ، و دیجیتالی شدن تجربه مصرف کننده ، ارسال های کاتالوگ از سال 2015 به طور مداوم در حال افزایش است. بیشتر این که مشتریان به طور شگفت انگیزی از دریافت آنها مشتاق هستند - نرخ پاسخ از کاتالوگ ها 170٪ نسبت به سال 2004 افزایش یافته است تا 2018. اثرات فقط به اطلاعات دیجیتالی محدود نمی شود - در حقیقت ، شواهدی وجود دارد که مردم علاقه خاصی به کاتالوگ هایی که از طریق پست دریافت می کنند ، دارند.

 

آیا کاتالوگ ها بازگشت سرمایه داشته اند؟

 

بسیاری از مارک ها و خرده فروشی ها مانند Nordstrom ، Patagonia ، Crate و Barrel ، Restoration Hardware و خدمات اوقات فراغت مانند خطوط مسافرتی ، سرمایه گذاری های زیادی در کاتالوگ های فیزیکی انجام می دهند. حتی خرده فروشان خالص آنلاین که افتخار خود را در ایجاد تجارب کارآمد و دیجیتالی مصرف کننده مانند Wayfair ، Bonobos ، Birchbox و Amazon دارند ، اکنون در حال چاپ کاتالوگ هستند.

 

چه اتفاقی برای این ابزار قدیمی و آنالوگ بازاریابی افتاده است آیا "اثر کاتالوگ" برای ماندن در اینجا است؟ چگونه شرکت های تجارت الکترونیکی می توانند از آنها بهره مند شوند؟ ما برای پاسخ به این سوالات از روندهای اخیر در فناوری خرده فروشی ، دهه ها تحقیق در روانشناسی مصرف کننده و آزمایش هایی را انجام داده ایم.

 

 

 

برای آزمایش اثربخشی کاتالوگ ها ، ما با یک فروشنده تجارت الکترونیکی ساعتهای لوکس و جواهرات مستقر در ایالات متحده با مشتری جهانی و بدون حضور فروشگاه فیزیکی همکاری کردیم. این شرکت با داشتن یک بانک اطلاعاتی تقریباً 28000 مشتری ، سالانه 60 میلیون دلار و سود عملیاتی 12 میلیون دلار درآمد کسب می کند.

 

این شرکت مشتریان جدیدی را از طریق جستجوی آنلاین و سایر سیستم عامل های آنلاین به دست می آورد ، بنابراین همه مشتریان با تجارت الکترونیکی و ارتباطات دیجیتال راحت هستند. بیش از 75 درصد درآمد شرکت از طریق خریدهای مکرر تأمین می شود و تلاش های توسعه روابط بسیار حیاتی است. هنگامی که اولین سفارش مشتری ارسال می شود ، شرکت مجوزهای ارتباطات بازاریابی آینده را دریافت می کند ، سپس از تبلیغات هفتگی بازاریابی ایمیل برای تبلیغ خریدهای مکرر استفاده می کند.

 

با توجه به توصیه های ما ، این شرکت یک کمپین جدید دو ماهانه کاتالوگ با عکاسی از محصولات حرفه ای و هنرمندانه با چاپ با کیفیت بالا ارائه داد. این شرکت آزمایش را با استفاده از 30٪ از مشتریان مستقر تصادفی در ایالات متحده انجام داد. از این مشتریان ، 5٪ از آنها به مدت شش ماه نه ایمیل دریافت کرده اند و نه کاتالوگ ، 55٪ آنها هفتگی ایمیل بازاریابی دریافت کرده اند و 40٪ آنها علاوه بر بازاریابی هفتگی از طریق ایمیل ، کاتالوگ های دو ماهانه جدید را نیز دریافت کرده اند. برای کنترل تأثیرات محتوا ، بیش از 90٪ محصولات بین ایمیل ها و کاتالوگ ها یکسان بود. مجموعه عکس و توضیحات مشابه نیز در هر دو رسانه استفاده شد. سپس خریدها و سوالات مربوط به محصولات را در هر سه گروه ردیابی کردیم.

 

نتایج نشان داد که گروه "ایمیل + کاتالوگ" در مقایسه با گروه "فقط ایمیل" 15٪ افزایش فروش و 27٪ افزایش س inالات را تجربه کرده است.

 

در مقایسه با گروه کنترل ، گروه "ایمیل + کاتالوگ" 49٪ افزایش فروش و 125٪ افزایش درخواست را تجربه کرده است. در مقایسه ، گروه "فقط ایمیل" فقط 28٪ افزایش فروش و 77٪ افزایش درخواست در مورد گروه کنترل داشته است. فروش از کاتالوگ تقریباً دو برابر بازاریابی از طریق ایمیل است. علاوه بر این ، از بین مشتریانی که کاتالوگ دریافت کرده و همچنین در مورد محصول پرس و جو کرده اند ، نظرسنجی کارکنان این شرکت نشان داده است که بیش از 90٪ مشتریان کاتالوگ ها را مرور کرده اند و آنها را به طور متوسط ​​هفت روز نگه داشته اند. این نرخ بسیار بیشتر از تبلیغات الکترونیکی بود که حدود 26٪ بود. در طول دوره آزمایشی شش ماهه ، مشتریان فقط در گروه ایمیل به طور متوسط ​​0.3 محصول اضافی خریداری کرده اند.

 

 

چرا کاتالوگ ها هنوز کار می کنند

 

هنگامی که ما با تحقیق در بالا با بررسی روند خرده فروشی و روانشناسی مصرف کننده را بررسی کردیم ، می بینیم که کاتالوگ ها چگونه از صندوق های دیجیتال و خوراک رسانه های اجتماعی که به طور فزاینده ای درهم و برهم هستند جدا می شوند. به عنوان محصولات فیزیکی ، مدت ها پس از حذف ایمیل ها می توانند در خانه های مصرف کنندگان باقی بمانند ، که این باعث افزایش آگاهی ذهن در بین مصرف کنندگان می شود.

 

اما قدرت واقعی آنها این است که چگونه - برای برخی از محصولات - با افزایش توانایی مصرف کننده در تجسم و تصور تجارب استفاده از محصول ، بر شادابی محصول می افزایند. تصاویر در رفتار مصرف کننده بسیار تأثیرگذار است زیرا می تواند درگیری و شادی مشتری را در روند خرید افزایش دهد و در نهایت بر تنظیمات و فروش تأثیر بگذارد. سرزندگی به ویژه برای محصولات و خدمات لذت جویانه (در مقابل سودگرایی) که برای تفریح ​​، لذت و لذت خریداری می شوند و حاوی جنبه های تجربی غنی تری هستند ، بسیار مهم است.

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه طراحی کاتالوگ مراجعه کنید.

 

منبع : telegra.ph

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

اگر میخواهی خودتان کاتالوگ خود را طراحی کنید پیشنهاد میکنیم به لینک مقالات آموزشی طراحی کاتالوگ ما مراجعه کنید 

در اینجا برخی از سرتیترهای آموزشی طراحی کاتالوگ را برای شما عنوان میکنیم برای توضیحات کامل به قسمت مقالات آموزشی طراحی کاتالوگ مراجعه نمایید.

 

1- مزایا کاتالوگ خدمات

2-آموزش طراحی کاتالوگ در فتوشاپ

3- سه جنبه برای طراحی کاتالوگ عالی

4- طراحی کاتالوگ با پاورپوینت

5- آموزش طراحی کاتالوگ با indesign

6- آموزش طراحی کاتالوگ در ورد در ۵ مرحله ساده

7-راهنمای طراحی کاتالوگ

8- تفاوت کاتالوگ با بروشور

و صدها مقاله آموزشی دیگر برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید تا یک طراح حرفه ای در تمامی زمینه ها شوید.

  • ali yaghoobi
  • ۰
  • ۰

1 درخواست برای نیازهای مردم


بعضی اوقات مردم برای رفع نیاز خرید می کنند اما بیشتر اوقات مردم بخاطر نیاز خرید می کنند. آنها چیزی را می خواهند که بخواهند و اگر بدانند محصولی که خریداری می کنند با پولی که میدهند یکی است ، بیشتر احساس رضایت میکنند. هنر ایجاد اشتیاق برای خرید ، تمایل مشتری برای دستیابی به محصول را ایجاد می کند.

تصاویر و عناصر صفحه
بنابراین ، تمام عناصر فهرست خود را حول انتقال این کار معطوف کنید. این کار را در همه سطوح انجام دهید. کاتالوگ شما ممکن است دارای یک مضمون کلی باشد ، اما محصولات شما ممکن است برای رفع نیاز ها باشد . متن و تصاویر نه تنها باید محصول را با جزئیات کافی توصیف کند بلکه باید به او شوق خرید را انتقال دهد تا مصرف کننده بتواند تصمیم خرید را بگیرد همچنین باید به خواننده بگوید که چگونه این مورد به آنها کمک می کند .

2 طراحی برای رسیدگی به مخاطب
طراحی کاتالوگ خود را متناسب با جذابیت مخاطبان خود انجام دهید. کاتالوگ کسب و کار یا تجارت (B2B) باید بسیار متفاوت از کاتالوگ تجارت به مصرف کننده (B2C) باشد. کاتالوگ برای جوانان ظاهری متفاوت از کاتالوگ افراد مسن دارد. سبک کاتالوگ خود را مطابق با خواسته های سبک مخاطبان خود تنظیم کنید. شما میل بیشتری کسب خواهید کرد و از این رو فروش بیشتری خواهید داشت.

3 محصول را در مرکز نمایش دهید
یک قاعده کلی در طراحی کاتالوگ این است که هرچه عکس محصول بزرگتر باشد ، فروش محصول نیز بیشتر است. برای این منظور ما به طور کلی تلاش می کنیم تا اندازه تصویر محصول را به حداکثر برسانیم ، به ویژه در رابطه با ارزش سود هر محصول - هرچه سود کل محصول بیشتر باشد ، عکس محصول بزرگتر باید باشد.

برخی از شرکت های کاتالوگ با گروه بندی موارد با هم در عکس ها سعی در پس انداز در عکاسی و چاپ دارند. این اغلب منجر به فروش ضعیف می شود زیرا در چنین عکسی هیچ محصولی برای جلب مشتری برجسته نیست. بهتر است موارد را به صورت جداگانه یا در گروه های بسیار کمتر و مرتبط نشان دهید. ما ترجیح می دهیم بیشتر محصولات را بدون زمینه و سایه ای ظریف نشان دهیم. این امکان را می دهد تا محصول از آشفتگی صفحه برجسته شود. سپس عکس های با پس زمینه ظریف را اضافه می کنیم تا به طراحی تنوع بخشیده و حالات را منتقل کنیم.

4 از عکسهای محصول بزرگ استفاده کنید


طراحی کاتالوگ گران است و همه ما می خواهیم در صورت امکان هزینه ها را کاهش دهیم. با این حال شاید مهمترین عنصر کاتالوگ - عکس محصول است قسمتی که مشتریان در آن ابتدا ورق می زنند و سپس در صورت اشتیاق آن را می خوانند

عکاس صنعتی یا تبلیغاتی برای کاتالوگ خود استخدام کنید

در بعضی از صنایع و با برخی از فروشندگان می توانید عکس های بسیار خوبی از محصولات آنها برای استفاده در کاتالوگ خود دریافت کنید و همچنین رقبای شما نیز می توانند. بسیاری از شرکت های موفق در زمینه تصاویر یا با استخدام عکاس میپردازند و یا کار های خود را به یک شرکت عکاسی میسپارند تا تصویر حرفه ای را در کاتالوگ خود درج کنند با این حال ، بیشتر افراد هم هستند که ازعکاس در وهله اول استفاده نمی کنند و اشتباهات بزرگی را مرتکب میشوند و مطمئنا تمام این روش ها به دلیل صرفه جویی در پول و یا زمان است ، بدون شک یک عکاسی تبلیغاتی و صنعتی کاتالوگی منحصر به فرد برای شما را خواهد داشت .

تصاویر وب
حدود نیمی از مشتریان جدید ما زندگی خود را به عنوان یک شرکت مبتنی بر وب آغاز کردند و تصاویری که تاکنون ایجاد کرده اند تصاویر وب با وضوح پایین بوده است... این تصاویر برای کاتالوگ های چاپی قابل قبول نیستند! وضوح آنها کمتر از 1/4 است و هیچ فایده ای ندارد. اگر از آنها استفاده کنید ، محصولات شما تار خواهند بود ، طراحی آن آسیب می بیند و فروش شما نیز آسیب خواهد دید.

عکسهای خود را خودشان میگیرند
سومین راهی که مشتری ها امیدوارند برای کاتالوگ خودشان پول پس انداز کنند ، گرفتن عکس ها توسط خودشان است. روند فیزیکی عکسبرداری تقریباً 1/3 هزینه تهیه یک تصویر دیجیتال برای استفاده در طراحی کاتالوگ است اما مهمترین موضوع کیفیت تصویر نهایی است. ما به شدت توصیه می کنیم از خدمات عکاسی با حجم محصول مانند خود ما یا هر شخص دیگری استفاده کنید . اما اگر باز هم احساس می کنید که باید عکاسی خود را ، خودتان انجام دهید ، ما مقاله ای با پیشنهاداتی در زمینه ایجاد بهترین عکس ارائه می دهیم حتما مقاله آموزش عکاسی ما را مطالعه کنید تا کاتالوگی بی نظیر را طراحی کنید.

یک عکس بزرگ چه کاری انجام می دهد
یک عکس عالی "هزار کلمه ارزش دارد" اما یک عکس ضعیف می تواند مشتری را ترغیب کند که محصول شما را خریداری نکند. با استفاده از عکاسی خوب ، آن را به خطر نیندازید. بهتر است محصولات کمتری در صفحات کمتر برای صرفه جویی در چاپ نشان داده شود تا اینکه فروش خود را با عکس های ضعیف کاهش دهید.

5 مورد مهم را در حاشیه خارج از صفحه قرار دهید
خوانندگان معمولاً ابتدا به سمت راست بالا نگاه می کنند و سپس صفحه را به سمت دیگر جابجا می کنند. اگر چیزی جذاب را مشاهده نکنند ، صفحه را ورق می زنند. بنابراین جذاب ترین محصولات خود (که معمولاً کالاهایی هستند که بیشترین سود را دارند) را در گوشه های بالایی بیرونی قرار دهید. این عناصر را - از نظر اندازه بزرگتر - نسبت به محصولات باقیمانده در صفحه گسترش دهید.

تبلیغات همزمان

یک قاعده کلی تبلیغاتی این است که اشکال مختلفی از تبلیغات به طور همزمان باعث پاسخ بیشتری نسبت به حالت جداگانه در زمان های مختلف می شود. در یک فروشگاه خرده فروشی برخی تبلیغات تلویزیونی و برخی از تبلیغات رادیویی را اجرا کنید. اگر آنها یک ماه تبلیغات تلویزیونی و یک ماه دیگر تبلیغات رادیویی تبلیغاتی انجام دهند ، تأثیر کمتری نسبت به تبلیغ همزمان در تلویزیون و رادیو دارند. در حقیقت یکی از دیگری تغذیه می کند. همین مورد در کاتالوگ های شما صدق می کند. با تبلیغ وب سایت در کاتالوگ خود و کاتالوگ خود در وب سایت خود ، از انتقال های متقابل استفاده کنید. کاتالوگ چاپی خود را در قالب pdf ارسال کنید تا افراد آن را ببینند.

از سبک های قلم سازگار استفاده کنید و تعداد آنها را محدود کنید


برای حفظ ظاهر تمیز و سازگار ، بیش از 2 تا 3 قلم در کل کاتالوگ خود استفاده نکنید. علاوه بر این ، فاصله متن و قرارگیری متن در کنار تصاویر را ثابت نگه دارید. برای عناصر رایج مانند نام محصول ، توضیحات محصول و غیره به طور مداوم از همان سبک متن استفاده کنید.

قلم ها را مطابق با سبک و عملکرد خود نگه دارید - خیلی زیبا نباشند ، مگر اینکه سبک شما به آن اقتضا کند

قلمهایی را انتخاب کنید که خوانایی آنها آسان باشد و سبک آنها با سبک کاتالوگ مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. مراقب فونت های فانتزی باشید. در صورت کیفیت پایین فونت ، میزان خوانایی ، ظاهر حرفه ای آن کاهش پیدامیکند.


بار دیگر محصول اصلی ترین موضوع است و بیشتر این به دلیل عکس محصول است. متن باید خواننده را برای تصمیم گیری در خرید و جلوگیری از تأثیر عکس حمایت کند.

ظاهر کاتالوگ ها و کاتالوگ های تبلیغاتی فروش ،توسط مشتریان به راحتی قابل تشخیص است . هنگامی که از ظاهر کاتالوگ خود خسته شده اید (زیرا بارها و بارها آن را مشاهده کرده اید) میتوانید برای گرفتن مشتریان جدید تر آن را با تغییرات کم عوض کنید اما نه به صورت کلی. با نگه داشتن طرح زمینه خود که برای چندین سال بوده است از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و اگر تصمیم به تغییر آن دارید ، آن را به صورت کم حجم و برای مدت طولانی انجام دهید. تغییرات اساسی باعث از بین رفتن برند شما میشود که سالها برای آن زحمت کشیده اید.

فضاهای مورد نیاز خود به محصولات را اختصاصی کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید


به برترین فروشندگان خود فضای بیشتری نسبت به اقلام کم اهمیت خود بدهید


هنگام طراحی کاتالوگ ، به کالاهایی که بیشترین سود را دارند - فضای بیشتری نسبت به اقلام کم سود بدهید زیرا این یک قاعده کلی برای محصولات در کاتالوگ شما است سپس میتوانید آنرا تجزیه و تحلیل کنید.

قالب های استاندارد کاتالوگ اقتصادی ترند.


قالب های استاندارد کاتالوگ نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند ، بلکه متناسب نیز هستند. این هم مثبت است و هم منفی. طراحی کاتالوگ که بیش از حد غیر معمول است ممکن است متناسب با محیط مشتری نباشد و خیلی زود از بین برود. از طرف دیگر ، یک قالب استاندارد ممکن است ساده و کسل کننده باشد ، به طوری که مورد توجه شما قرار نگیرد.

 

منبع : https://moderntarahi.novinblog.net/Post/4/feautre+best+catalog

  • ali yaghoobi