تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۵ نکته برای طراحی یک جعبه جالب

۱ . " جعبه  محصولات خود را در یک کارتن قهوه‌ای روشن قرار دهید ، نه یک کارتن قهوه‌ای . در حال حاضر ، مشتریان بیشتری در حال ارسال جعبه به همراه محصولات در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند . نمی‌خواهید گرفتار اشتباهی از بسته‌بندی مبتذل و کسل‌کننده شوید . یک جعبه منحصر به فرد که با برند شما مطابقت داشته باشد را بررسی کنید.
خود جعبه یک محصول است . جعبه را به عنوان یک دنباله از محصول خود در نظر بگیرید . یک طراحی جعبه انتخاب کنید که نشان تجاری شما را منعکس کند و به مشتریان نمایش دهد. لوگو را به یک روش خلاقانه برای  حالتی جذاب و به یاد ماندنی بگذارید .
بسته به جایگاه شما ، شما می‌توانید یک جعبه محکم و یا محصولات را در یک کاغذ دست‌ساز یا سفارشی انتخاب کنید . نکته دیگر به حداکثر رساندن کیفیت جعبه ، عقب و جلو جعبه است . شما می‌توانید طرح‌هایی را در این فضا قرار دهید تا آن را برای مشتری سفارشی تر کنید .
در مقاله‌ای که توسط "Canva " منتشر شده‌است ، " اگر محصولی دارید که افراد زیادی تولید می‌کنند ، سعی کنید در نحوه نمایش آن نوآور باشید . طرح‌های ساده ، براق و ساده برجسته هستند . از خطوط تمیز ، رنگ‌های ساده ، و بدون استفاده از فونت‌های خاص برای رسیدن به ظاهری مدرن استفاده کنید ."
۲. پیشنهاد ویژه Unboxing برای مشتریان برای بسته‌بندی به طور باورنکردنی موثر است ، باید توجه مشتری را جلب کنید . با ارائه بیش از یک کادر . هنرمندانه ، خلاق ، خنده‌دار و دمدمی باشید تا  با برند شما ارتباط برقرار کنند . دقت کنید که جعبه واقعا ً باعث می‌شود که شما در میان بقیه بایستید .
این بسته بندی باید زمانی که به بسته نگاه می‌کنند احساس مثبتی به آن‌ها بدهد . یک تجربه سرگرم‌کننده داشته باشید!
۳. یک رنگ و سبک انتخاب کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد، رنگ و سبک بسته‌بندی محصول شما همچنین نشان تجاری شما را نشان می‌دهد . یک رنگ انتخاب کنید که احساسات مثبت مثل آبی ، سبز ، صورتی ، قرمز و زرد را تحریک کند و برخی را نام ببرد . رنگی را انتخاب کنید که همراه با برند و محصولات شما باشد .
به همان اندازه که تایپوگرافی ، رنگ ، شکل ، قلم و خطوط در طراحی وب سایت اهمیت دارند ، در بسته‌بندی و جعبه محصولات شما نیز اهمیت دارد .
طبق اظهارات کارشناس بازاریابی آنلاین نیل پاتل ، ۸۵ درصد از خریداران می‌گویند که رنگ دلیل اصلی خرید یک محصول است . بیش از ۹۰ درصد از تصمیمات خرید تحت‌تاثیر عوامل تصویری هستند و این مهم است که طرح رنگ در جعبه محصولات شما و طراحی برند به طور کلی مهم است . اگرچه ، نیل پاتل گفت : " هیچ رنگ واحدی ، بهترین ، در تمام فعالیت‌های بازاریابی را تبدیل نمی‌کند " و این بدان معناست که یک سطح مشخص از آزمون و خطا برای ارزیابی این که کدام رنگ بهترین کار را می‌کند وجود دارد .

 

در پستی از Creative Bloq ، آنها چرخه ای رنگ جامع را برای انتقال روانشناسی رنگ ها در زیر ایجاد کردند:

Color Wheel packaging

 

۴. استفاده از مواد بسته‌بندی سبک اغلب ایده شرکت‌های آنلاین محبوب است  و همچنین ارسال جهانی را پیشنهاد می‌کنند، و این یک چیز عالی برای مشتریان و برای کسب‌وکار است . شما می‌خواهید که محصولات ایمن باشند و به راحتی برای تحویل در سراسر جهان بسته‌بندی شوند .
اگر محصولات شما ظریف و شکننده باشند ، باید دقت بیشتری در بسته‌بندی محصولات خود داشته باشید . انواع مختلفی از بسته‌های نرم‌افزاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید . در داخل جعبه ، می‌توانید محصولات را در پوشش حباب یا کاغذ ضخیم برای حمل و نقل ایمن بپوشانید . اگر محصولات شما به حفاظت زیادی نیاز ندارید ، می‌توانید استفاده از کاغذ دست‌ساز یا سفارشی برای پیچیدن به محصولات را انتخاب کنید .
شما می‌توانید مواد بسته‌بندی را از کسب و کاره‌ای آنلاین که در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف عرضه می‌کنند ، تامین کنید . با در نظر گرفتن اندازه ، وزن و شکنندگی محصولات شما ، شما باید جعبه‌های اندازه استاندارد در ابعاد کوچک ، متوسط و بزرگ فراهم کنید .
۵. بسته محصولات غیر از رفتن به یک مایل بیشتر در بسته‌بندی محصولات شما ، شما نیز باید تلاش زیادی را در آرایش محصولات داخل آن انجام دهید . با توجه به اینکه محصولات شما در مناطق مختلف دنیا ارسال خواهند شد ، محصولات شما تکان بخورند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که محصولات به گونه‌ای مرتب شده‌اند که برای حمل و نقل سالم هستند .
همچنین می‌توانید به تنهایی محصولات را در پوشش حباب ، پلاستیکی یا هر گونه محافظ بپوشانید تا محصولات به طور ایمن و تمیز در دستان مشتریان خود برسند .
بعد از خواندن این نکات ، نگاهی خوب به بسته‌بندی محصولات خود بیندازید و از تجربه کردن با طرح‌ها نترسید.

معرفی شرکت طراحی و چاپ جعبه :

شما عزیزان میتوانید برای آموزش طراحی جعبه به سایت طرح گندم مراجعه کنید ، همچنین میتوانید برای چاپ و طراحی جعبه حرفه ای به این سایت مراجعه کنید.

  • ali yaghoobi