تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

کاتالوگ ها یک ابزار مهم فروش برای شرکت های بزرگ و حتی کوچک هستند ، اما تولید آنها بسیار طولانی و هزینه بر است. هدف یک کاتالوگ فروش محصولات شما ، تعریف داستان و کمک به ایجاد ارتباط با یک مشتری است. اما در نهایت ، هدف فروش است و مهم این است که کاتالوگ خود را با در نظر گرفتن نیاز مشتری بسازید! در ادامه چند مزیت و نکته را در مورد کاتالوگ ها بیان میکنیم.

Learn how to make a catalog with tips from Katie Hunt on the CreativeLive blog.

 

1. دسترسی خریداران به شما را آسان کند. اطلاعات تماس خود را در هر صفحه از فهرست خود وارد کنید. یک مکان عالی برای انجام این کار در امتداد پایین صفحه شماره های صفحه است. شماره تلفن ، ایمیل و وبسایت خود را حتماً وارد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی از شما سوال بپرسند یا سفارش دهند.

2. در توضیحات محصول خود دقیق باشید. شما نه تنها می خواهید که این توصیفات داستان محصول شما را بگویید ، بلکه اطلاعات تاکتیکی مورد نیاز  را برای تعیین مناسب بودن محصولات شما در اختیار شما قرار می دهد. مواردی که می توان در اینجا گنجاند ، محصولات تولیدی شما ، محل تولید ، اندازه ، قیمت گذاری و حداقل مقادیر است.

3. عکس های عالی محصول ضروری است. عکسهای عالی قطعه حیاتی فهرست شما هستند. اگر بودجه لازم برای یک عکاسی حرفه ای را دارید - یا نفر استخدام کنید یا از یک شرکت تبلیغاتی کمک بگید! ارزش پول خرج کردن را خواهد داشت. اما در غیر این صورت ، عکس های پولی نیز خارق العاده هستند. شما می خواهید این عکسها نه تنها داستان مارک و محصولات شما را بیان کنند ، بلکه به مشتریان نشان دهید که محصولات شما در قفسه هایشان چگونه به نظر می رسند. و به یاد داشته باشید که این عکسها می توانند در تمام مطالب بازاریابی شما استفاده شوند - تبلیغات ایمیلی ، رسانه های اجتماعی و پرس و جو مطبوعات

 

Learn how to make a catalog with tips from Katie Hunt on the CreativeLive blog.

 

 

4. عمر کاتالوگ خود را افزایش دهید. من اعتقاد زیادی به داشتن یک کاتالوگ چاپی دارم ، اما می دانم که هزینه آنها معمولا بیشتراست. عمر کاتالوگ خود را با این کار تا 2 سال افزایش دهید. به عنوان مثال ،. اکثر تولیدکنندگان هر 12 - 18 ماه کاتالوگ خود را چاپ مجدد می کنند ، و محصولات جدید را به بازار عرضه می کنند. کاتالوگ های دیجیتالی اما همیشه باید به روز باشند.

5. عملکرد بیش از مد. به یاد داشته باشید که این کاتالوگ مهمترین و مهمترین ابزار فروش است و باید با در نظر گرفتن مشتری طراحی شود. کاتالوگ شما باید کاربردی باشد و شامل تمام جزئیات مربوط به مشتری و سفارش دادن باشد. بخشی را به شرایط و ضوابط فروش خود اختصاص دهید. حداقل الزامات سفارش ، زمان چرخش ، روش های پرداخت پذیرفته شده ، گزینه های حمل و نقل و سیاست های بازپرداخت / مبادله را وارد کنید. صفحه پشتی کاتالوگ مکانی عالی برای قرار دادن شرایط و ضوابط شما است.

 

Learn how to make a catalog with tips from Katie Hunt on the CreativeLive blog.

شما عزیزان میتوانید برای طراحی کاتالوگ حرفه ای به ما سربزنید.

 

  • ۹۹/۰۸/۰۳
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی