تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

5 نوع روش اصلی چاپ برای بسته بندی استفاده می شود. اما بهترین نوع چاپ برای بسته بندی کدام است؟

چاپ بسته بندی یک موضوع گسترده است. بنابراین ، به جای پرداختن به جزئیات فنی نحوه عملکرد این مراحل چاپ ، من بر توضیح مزایا و معایب هریک تمرکز می کنم تا به شما این ایده را بدهم که چه نوع چاپی با بودجه شما و نیازهای بسته بندی شما مطابقت بیشتری دارد. به

متوجه هستم که وقتی از تولیدکننده بسته بندی نقل قول دریافت می کنید ، گزینه های شما محدود به نوع چاپگرها و فرایندهای چاپ آنها است. به عنوان مثال ، شما نمی توانید چاپ دیجیتال را از تولید کننده ای که چاپگر دیجیتال ندارد دریافت کنید. بنابراین ، بخشی از تصمیم گیری شما باید تحت تأثیر نوع چاپی باشد که تولید کننده از آن استفاده می کند.

 

5 نوع اصلی چاپ مورد استفاده در بسته بندی عبارتند از:
لیتوگرافی یا به طور خلاصه "لیتو" یا "افست"
فلکسوگرافی یا به اختصار "فلکسو"
دیجیتال (من همچنین شنیده ام که به جای "Ink Jet" استفاده می شود)
روتوگراور یا به طور خلاصه "گراور"
Silkscreen یا به طور خلاصه "screen" یا سیلک سکرین

 

در مورد بسته بندی هیچ قانون سخت و سریع در مورد چاپ وجود ندارد. هدف من در اینجا این است که به شما کمک کنم تا با نقاط قوت و ضعف انواع چاپ های مورد استفاده در بسته بندی آشنا شوید و نحوه تاثیر آنها بر تصمیمات شما هنگام انتخاب تولید کننده را درک کنید. اما همه تولیدکنندگان متفاوت هستند ، بنابراین امیدوارم این مقاله نقطه شروع خوبی برای مباحث بیشتر و عمیق تر با تولید کنندگان چشم انداز شما در مورد نوع چاپ مناسب برای بسته بندی شما باشد.

ما انواع این روش ها و مزیت های هر یک را در لینک منبع زیر بررسی کرده ایم برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

منبع  : borna.news

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی