تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین تیزرهای تبلیغاتی مانند پیش پرده های فیلم هستند ، بدون اینکه اطلاعات زیادی به شما بدهند هیجان ایجاد می کنند. برای یادگیری نحوه ساخت فیلم های تبلیغاتی بهتر برای کسب و کار خود ،  ادامه مطلب بخوانید.
وقتی بین متن و ویدئو انتخاب می شود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند یک فیلم را ببینند تا در مورد یک محصول جدید اطلاعات کسب کنند.

مردم عاشق تماشا هستند و این باعث می شود تیزرهای تبلیغاتی نان و کره  برتر باشد. یک تیزر تبلیغاتی که به خوبی اسکریپت شده باشد ، حتی با کمترین بودجه نیز می تواند موثر باشد ، بنابراین خلاقیت به خرج دهید و شروع کنید.

 

مزایای تیزرهای تبلیغاتی چیست؟


فیلم های تبلیغاتی باعث ایجاد ترافیک می شوند. آنها مانند علائم چشمک زن بزرگی هستند که بینندگان را به سمت وب سایت یا صفحات اصلی شما هدایت می کنند. به طور طبیعی ، آگاهی از برند با این فیلم ها که در بالای قیف بازاریابی شما زندگی می کنند ، همراه است.

فیلم های تبلیغاتی عالی بسیار به اشتراک گذاشته می شوند و در هنگام ایجاد سر و صدا و ایجاد سرنخ ، به سرعت محصول یا خدمات را خلاصه می کنند.

 

ویدئوهای تبلیغاتی را کجا استفاده کنید


برای تلاش های برتر در بازاریابی از تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنید. آنها باید یکی از اولین برداشت هایی باشند که از محصول شما می شود.

نمایش فیلم های تبلیغاتی در مکان هایی مانند:

 

صفحات وب سایت و مقصد: هرجایی که محصول ، رویداد یا دارایی شما زندگی می کند.
ایمیل: تبلیغات را مستقیماً به چشم اندازها یا مخاطبین ارسال کنید - در ویدیوها ایمیل بیشتری باز می شود
شبکه های اجتماعی: کره چشم کجاست!
تبلیغات دیجیتالی و اجتماعی پرداخت شده: مقداری هزینه کنید تا مخاطبان بیشتری داشته باشید
وبینارها: قبل از شروع یا در بین بخشها

 

 

انواع فیلم های تبلیغاتی
فیلم های تبلیغاتی محتوای ایده آل برای تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی هستند. خواه YouTube را هدف قرار دهید ، LinkedIn ، Facebook ، Instagram ، تیزرهای تبلیغاتی باید کوتاه و شیرین باشند (30 ثانیه ایده آل است).

شما احتمالاً تاکنون روی جستجوی یک میلیون آگهی ویدیویی YouTube کلیک کرده اید ، اما هر چند وقت یک بار مشاهده می کنید که واقعا جلب توجه می کند. نکته اصلی این است که محتوای خوبی تهیه کنید که اطلاعات مهم را از قبل بارگذاری کند تا در کمترین زمان موضوع را جلب کنید.

 

تیزرهای تبلیغاتی محصول


هدف از یک تیزر ، توصیف جزئیات محصول شما نیست ، بلکه ارائه یک نمای کلی و ایجاد هیجان است. آن را به عنوان معرفی دوستانه (یا ورودی صحنه دراماتیک) برای محصول خود تصور کنید.

عکس های نرم و صاف محصول ، متن روی صفحه و یک انتخاب عالی آهنگ تا حد زیادی به ایجاد هیاهو کمک می کند. درست مثل یک پیش پرده فیلم ،  شما مجبور نیستید تمام داستان را بگویید. درعوض ، تمرکز خود را بر این بگذارید که بینندگان از این ویدئو دور شوند و فکر کنند: "بیشتر به من بگو!"

 

نحوه ساخت تیزر

1. یک هدف تعیین کنید
امیدوارید با این ویدئو به چه نتیجه ای برسید: کلیک ها؟ تبدیل می شود؟ آگاهی از برند؟ این روی سایر تصمیمات شما تأثیر می گذارد. اگر هدف شما تبدیل است ، تمرکز شما باید بر روی برجسته کردن یک دعوت به عمل قوی باشد ، چیزی که بینندگان نمی توانند از آن دور شوند. اگر هدف از طریق کلیک است ، تا آنجا که ممکن است حس کنجکاوی ایجاد کنید. و اگر این آگاهی از برند است ، بر روی یک دید خلاق به یادماندنی یا محرک صحبت تمرکز کنید که مدتها پس از پایان ویدیو بینندگان می ماند.

2. یک سبک را انتخاب کنید
براساس هدفی که تعیین کرده اید ، در مورد سبک ویدیویی مناسب تصمیم بگیرید. طرح زنده می تواند برای یک تبلیغ اجتماعی خوب کار کند. حرکت گرافیکی می تواند در انتقال بصری جزئیاتی که در غیر اینصورت دشوار است ، بسیار موثر باشد. شما می توانید برای تبلیغ گزارش جدید این مسیر را انتخاب کنید. متن تنظیم شده روی موسیقی می تواند احساسات شما را جلب کند در حالی که جزئیات کافی برای تشویق کلیک ها را نگه دارید.

3. اسکریپت آن و Storyboard آن
این مرحله به ویژه برای یک ویدیوی تبلیغاتی به منظور مقابله با چالش کوتاه ، توصیفی و جلب توجه همزمان بسیار مهم است. هر ثانیه حساب می شود ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که یک برنامه محکم برای استفاده حداکثر از محدودیت توجه بینندگان خود دارید. به دلیل تأکیدشان بر احساسات ، ویدئوهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر انواع ویدیوها ، آزادی عمل خلاقانه ای را به همراه دارند. تمرکز خود را بر روی جلب توجه در پنج ثانیه اول فیلم بگذارید و اطلاعات مهم را از قبل بارگیری کنید (مانند تاریخ و زمان ، در صورت ترویج یک رویداد). برای انتقال فوری اطلاعات از تصاویر استفاده کنید.

 

4. آن را تولید کنید
صرف نظر از میزان بودجه و تجربه شما ، زمانی را اختصاص دهید و یک خدمه را برای ساختن چیزهای دیگر جمع کنید. حتماً نسخه نهایی ویدئوی خود را برای هر کانالی که قصد استفاده از آن را دارید صادر کنید. (به عنوان مثال ویدئوها برای هر کانال اجتماعی باید متفاوت قالب بندی شوند و قالب دیگری برای یک وب سایت یا ایمیل لازم است.)

 

بهترین روش های تیزر تبلیغاتی 
آن را مختصر نگه دارید. به یاد داشته باشید ، تبلیغ تبلیغاتی مانند یک پیش پرده فیلم است. اگر قبلاً داستان را خراب کرده باشید ، هیچ کس بلیط این فیلم را نمی خرد. در عوض ، بینندگان را آنقدر کنجکاو کنید که بخواهند بیشتر بدانند.
روی احساسات تمرکز کنید. ویدیوهای توضیح دهنده برای جزئیات ، تبلیغات برای احساسات است.
اسکریپت آن اگر روی یک فیلمنامه خوب تمرکز کنید ، ارزش تولید می تواند از خراش گرفته تا سطح بالا باشد و همچنان موثر باشد.
آن را روی موسیقی تنظیم کنید. هیچ چیز احساسات را به سرعت موسیقی منتقل نمی کند. لحن مناسب لحن ویدیوی تبلیغاتی شما را تعیین می کند و مشتریان را کنجکاو و هیجان زده می کند.
گسترش عشق. از ویدئوهای تبلیغاتی در چندین کانال ، در هر کجا که احتمالات وجود دارد استفاده کنید.
خلاق باش. با وجود بسیاری از فیلم های تبلیغاتی در اینترنت ، شما نه می خواهید به عنوان خسته کننده ترکیب شوید و نه به عنوان یک تبلیغ برجسته شوید. اگر خلاقیت به خرج دهید ، مردم علی رغم تبلیغ بودن ویدیوی شما مایل به تماشای آن هستند.
شامل یک CTA جذاب. پایان ویدیوی تبلیغاتی شما پایان راه نیست. بینندگان را با یک دعوت به عمل قوی درگیر کنید.
گسترش عشق. از ویدئوهای تبلیغاتی در چندین کانال ، در هر کجا که به احتمال زیاد وجود دارد ، استفاده کنید.

در آخر برای اطلاعات بیشتر و همچنین نمونه ها به صفحه تیزر تبلیغاتی و نمونه تیزر تبیغاتی مراجعه کنید.

  • ali yaghoobi