تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

۵ نکته برای طراحی یک جعبه جالب

۱ . " جعبه  محصولات خود را در یک کارتن قهوه‌ای روشن قرار دهید ، نه یک کارتن قهوه‌ای . در حال حاضر ، مشتریان بیشتری در حال ارسال جعبه به همراه محصولات در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند . نمی‌خواهید گرفتار اشتباهی از بسته‌بندی مبتذل و کسل‌کننده شوید . یک جعبه منحصر به فرد که با برند شما مطابقت داشته باشد را بررسی کنید.
خود جعبه یک محصول است . جعبه را به عنوان یک دنباله از محصول خود در نظر بگیرید . یک طراحی جعبه انتخاب کنید که نشان تجاری شما را منعکس کند و به مشتریان نمایش دهد. لوگو را به یک روش خلاقانه برای  حالتی جذاب و به یاد ماندنی بگذارید .
بسته به جایگاه شما ، شما می‌توانید یک جعبه محکم و یا محصولات را در یک کاغذ دست‌ساز یا سفارشی انتخاب کنید . نکته دیگر به حداکثر رساندن کیفیت جعبه ، عقب و جلو جعبه است . شما می‌توانید طرح‌هایی را در این فضا قرار دهید تا آن را برای مشتری سفارشی تر کنید .
در مقاله‌ای که توسط "Canva " منتشر شده‌است ، " اگر محصولی دارید که افراد زیادی تولید می‌کنند ، سعی کنید در نحوه نمایش آن نوآور باشید . طرح‌های ساده ، براق و ساده برجسته هستند . از خطوط تمیز ، رنگ‌های ساده ، و بدون استفاده از فونت‌های خاص برای رسیدن به ظاهری مدرن استفاده کنید ."
۲. پیشنهاد ویژه Unboxing برای مشتریان برای بسته‌بندی به طور باورنکردنی موثر است ، باید توجه مشتری را جلب کنید . با ارائه بیش از یک کادر . هنرمندانه ، خلاق ، خنده‌دار و دمدمی باشید تا  با برند شما ارتباط برقرار کنند . دقت کنید که جعبه واقعا ً باعث می‌شود که شما در میان بقیه بایستید .
این بسته بندی باید زمانی که به بسته نگاه می‌کنند احساس مثبتی به آن‌ها بدهد . یک تجربه سرگرم‌کننده داشته باشید!
۳. یک رنگ و سبک انتخاب کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد، رنگ و سبک بسته‌بندی محصول شما همچنین نشان تجاری شما را نشان می‌دهد . یک رنگ انتخاب کنید که احساسات مثبت مثل آبی ، سبز ، صورتی ، قرمز و زرد را تحریک کند و برخی را نام ببرد . رنگی را انتخاب کنید که همراه با برند و محصولات شما باشد .
به همان اندازه که تایپوگرافی ، رنگ ، شکل ، قلم و خطوط در طراحی وب سایت اهمیت دارند ، در بسته‌بندی و جعبه محصولات شما نیز اهمیت دارد .
طبق اظهارات کارشناس بازاریابی آنلاین نیل پاتل ، ۸۵ درصد از خریداران می‌گویند که رنگ دلیل اصلی خرید یک محصول است . بیش از ۹۰ درصد از تصمیمات خرید تحت‌تاثیر عوامل تصویری هستند و این مهم است که طرح رنگ در جعبه محصولات شما و طراحی برند به طور کلی مهم است . اگرچه ، نیل پاتل گفت : " هیچ رنگ واحدی ، بهترین ، در تمام فعالیت‌های بازاریابی را تبدیل نمی‌کند " و این بدان معناست که یک سطح مشخص از آزمون و خطا برای ارزیابی این که کدام رنگ بهترین کار را می‌کند وجود دارد .

 

در پستی از Creative Bloq ، آنها چرخه ای رنگ جامع را برای انتقال روانشناسی رنگ ها در زیر ایجاد کردند:

Color Wheel packaging

 

۴. استفاده از مواد بسته‌بندی سبک اغلب ایده شرکت‌های آنلاین محبوب است  و همچنین ارسال جهانی را پیشنهاد می‌کنند، و این یک چیز عالی برای مشتریان و برای کسب‌وکار است . شما می‌خواهید که محصولات ایمن باشند و به راحتی برای تحویل در سراسر جهان بسته‌بندی شوند .
اگر محصولات شما ظریف و شکننده باشند ، باید دقت بیشتری در بسته‌بندی محصولات خود داشته باشید . انواع مختلفی از بسته‌های نرم‌افزاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید . در داخل جعبه ، می‌توانید محصولات را در پوشش حباب یا کاغذ ضخیم برای حمل و نقل ایمن بپوشانید . اگر محصولات شما به حفاظت زیادی نیاز ندارید ، می‌توانید استفاده از کاغذ دست‌ساز یا سفارشی برای پیچیدن به محصولات را انتخاب کنید .
شما می‌توانید مواد بسته‌بندی را از کسب و کاره‌ای آنلاین که در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف عرضه می‌کنند ، تامین کنید . با در نظر گرفتن اندازه ، وزن و شکنندگی محصولات شما ، شما باید جعبه‌های اندازه استاندارد در ابعاد کوچک ، متوسط و بزرگ فراهم کنید .
۵. بسته محصولات غیر از رفتن به یک مایل بیشتر در بسته‌بندی محصولات شما ، شما نیز باید تلاش زیادی را در آرایش محصولات داخل آن انجام دهید . با توجه به اینکه محصولات شما در مناطق مختلف دنیا ارسال خواهند شد ، محصولات شما تکان بخورند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که محصولات به گونه‌ای مرتب شده‌اند که برای حمل و نقل سالم هستند .
همچنین می‌توانید به تنهایی محصولات را در پوشش حباب ، پلاستیکی یا هر گونه محافظ بپوشانید تا محصولات به طور ایمن و تمیز در دستان مشتریان خود برسند .
بعد از خواندن این نکات ، نگاهی خوب به بسته‌بندی محصولات خود بیندازید و از تجربه کردن با طرح‌ها نترسید.

معرفی شرکت طراحی و چاپ جعبه :

شما عزیزان میتوانید برای آموزش طراحی جعبه به سایت طرح گندم مراجعه کنید ، همچنین میتوانید برای چاپ و طراحی جعبه حرفه ای به این سایت مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی