تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

هدف یک کاتالوگ فروش محصولات است ، اما همچنین یک ابزار مهم در ایجاد روابط با مشتریان / خریداران ، مارک تجاری تصویر شما و یک استراتژی عالی بازاریابی است. شناخت مخاطبان هدف و طراحی کاتالوگ درمورد نیازهای مشتریان ، به شما کمک می کند تا در ابتدا با چاپ کاتالوگ ، درآمدی را که انتظار دارید داشته باشید. در اینجا چند کلید برای ایجاد و چاپ یک کاتالوگ موفق آورده شده است.

 

در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید

 

در توضیحات محصول خود - اندازه ، مواد ، محل تولید ، قیمت و غیره جزئیات داشته باشید و مطمئن شوید که اطلاعات تماس را در هر صفحه از کاتالوگ خود وارد کنید. از این توضیحات می توان برای روایت داستانی از محصول شما استفاده کرد و همچنین می تواند پیامی را برای مصرف کننده ارسال کند که شرکت شما در چه موردی است. اطلاعات بیشتری که به مشتری بالقوه داده می شود ، به تشویق وی برای خرید کمک می کند.

 

طراحی و عکاسی عالی داشته باشید برای طراحی کاتالوگ حرفه ای

 

 طراحی کاتالوگ در برندسازی ، ساخت تصویر بسیار مهم است اما بیش از همه ، برای جلب توجه مشتریان بالقوه!

 

عکس ها در طراحی کاتالوگ حرفه ای ضروری هستند و استخدام فقط عکاسان حرفه ای مهم است. عکسها داستان مارک تجاری شما را بیان می کنند و به وضوح نشان می دهند محصول شما هنگام تحویل به مشتری چگونه خواهد بود. عکس های چاپلوس و جذاب حتی در صورت عدم نیاز به این محصول مشتری را به خرید فریب می دهد! و بعداً می توان از این عکسها برای سایر مطالب بازاریابی مانند بروشور ها و وب سایتها استفاده کرد.

 

مشتریان خود را بشناسید

 

یافتن مخاطب هدف خود مهم است - افرادی که نام تجاری شما با آنها طنین انداز می شود و سپس محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند. طبق مجله Forbes ، "داشتن درک قوی از مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از موفقیت شماست."

 

همچنین ، مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان به احتمال زیاد کاتالوگ ها را به افراد دیگری با علاقه های مشابه منتقل می کنند ، پس یکی از نکات مهم در طراحی کاتالوگ حرفه ای  شناخت مشتریان است.

 

 

 

استفاده از کاتالوگ در بازاریابی شرکت شما به درآمدزایی که انتظار داشتید کمک می کند. و اطمینان حاصل کنید که از بهترین چاپخانه برای اطمینان از کیفیت بالا و حرفه ای بودن کاتالوگ خود استفاده کنید. کاتالوگ شما بازتابی از شرکت شما و بهترین راه برای صحبت مستقیم با مصرف کننده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده برترین کاتالوگ های حرفه ای به صفحه طراحی کاتالوگ حرفه ای مراجعه کنید.

 

منبع خبر : http://tarhmodern71.rozblog.com/post/20

 

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی