تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰
وقتی می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری برسانید, از بازگشت به اصول اولیه پرهیز نکنید. بازاریابی چاپی هنوز یک روش عالی برای جذب مشتریان جدید و پردازش سفارشات است.
 
نزدیک به 170 میلیون نفر امروزه فروشگاه ها از خرید می کنند. وقتی می خواهید کاتالوگ شما به نحوی  بهترین  برای شرکت شما باشد باید نکاتی را رعایت کنید تا کمپین بازاریابی چاپی شما موفقیت آمیز باشد. 
 
 
برای یادگیری نحوه تهیه کاتالوگ سفارشی از نکات زیر استفاده کنید.
نمونه طراحی تبلیغاتی پردیس
 
 
 آنچه را که می خواهید از کاتالوگ درک کنید
 
اول از همه, شما باید دقیقا بدانید که از کاتالوگ خود به چه نتیجه ای می رسید. شاید شما کاتالوگ ها را به صورت فصلی بیرون بیاورید یا یک سری محصولات دارید که می خواهید آنها را معرفی کنید.
 
شما می توانید با چند چاپگر کاتالوگ رنگی کار کنید که می تواند هر طرحی را چنده کنزده.
 
 
 مطمئن باشید که کاتالوگ از نظر شخصی منحصر به فرد و برجسته است
 
در نظر بگیرید که از چه طرح ها و طرح های رنگی برای کاتالوگ خود استفاده می کنید. هرچه بیشتر خلاقیت به خرج دهید, می توانید کاتالوگ  برجسته تری را ایجاد کنید.
 
آخرین چیزی که می خواهید این باشد که پروژه شما پیش پا افتاده باشد. اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ شما با سبکی متناسب با شما بسیار چشم نواز است.
نمونه تبلیغاتی و صنعتی ماشین آلات مرداس
 
 شمارش صفحه را مدیریت کنید
 
شروع به فکر کردن در مورد اینکه چند صفحه می خواهید در کاتالوگ خود قرار دهید. شمارش صفحه هم برای تنظیمات برگزیده طراحی و هم برای مدیریت هزینه ها مهم است. اگر اندازه کاتالوگ 8.5 × 11 "یا A4 باشد و تعداد کل صفحه داخلی را می توان بر 16 تقسیم کرد ، این مقرون به صرفه ترین است. زیرا دستگاه های چاپ افست متداول ترین چاپ را برای شما دارند. A
 
اگرچه صفحات بیشتری برای چاپ هزینه شما را افزایش می دهد, همچنین در صورت داشتن صفحات بیشتر, بازده بیشتری از سرمایه (ROI) خواهید داشت. مطمئن باشید که شروع به برنامه ریزی چیدمان می کنید تا بدانید بهترین کار برای تبدیل و طراحی چیست.
 
 
 تمرکز بر حداقل گرایی و دقیق بودن
 
 شما باید تعادل خوبی بین داشتن تصاویر و محتوای هیجان انگیز و باقی گذاشتن فضا اختصاص دهید.
 
وقتی بتوانید این تعادل را برقرار کنید, خواندن کاتالوگ شما راحت تر خواهد بود و موفقیت بیشتری خواهید داشت. برای تحقق این امر, تمرکز خود را بر روی مینیمالیسم بگذارید و در مورد هر محتوایی که وارد می کنید دقیق باشید.
 
 
 از تصاویر با کیفیت استفاده کنید
 
کاتالوگ ها عمدتا ابزارهای تصویری هستند ، بنابراین درست است که شما باید از بهترین تصادویر ممکن در کاتالوگ
 
به جای استفاده از تصاویر موجود برای کالاهایی که می فروشید استفاده کنید, مطمئن شوید که عکس های خود را با وضوح بالا تهیه کرده اید.  مطمئن شوید که همه عکسها  تصاویر ایده آل برای محصولات شما هستند و مطمئن باشید که آنها را برای اصلاح رنگ  کیفیت سیصد دی پی آی را دارند
هنگامی که تبلیغات را در کاتالوگ خود قرار می دهید, اطمینان حاصل کنید که از استانداردهای یکنواختی برخوردار هستید و تبلیغات نیز چشم نواز و طراحی خوبی دارند.
 
 فرآیند ویژه را روی سطح جلد اضافه کنید
 
هر وقت ممکن است از مزایای خود استفاده کنید. به عنوان مثال, امروزه مردم به محصولات دیجیتالی عادت کرده اند, که بسیار عالی هستند, اما لزوما تجربه شخصی را ندارند.
 
هنگام طراحی کاتالوگ, به دیگران چیزی می دهید که بتوانند آن را در دست خود نگه دارند, روی میز قهوه خود ذخیره کنند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. به همین ترتیب, باید وقت بگذارید و کاتالوگ را تا حد ممکن به یادگار بگذارید.
نمونه طرح صنعتی بارمان تجارت
 
این کار را می توانید با افزودن بافت زیبا, مهر زنی روی فویل, برجستگی, UV نقطه ای, لمینیت براق, لمینیت مات و لمینیت لمسی نرم بر روی پوشش انجام دهید. می توانید بافت را به کاتالوگ خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا تأثیر ماندگاری در خوانندگان کاتالوگ خود ایجاد کنید و همچنین بازخورد بهتری داشته باشید.
 
از مواد با کیفیت استفاده کنید
 
جدا از انواع مواد مورد استفاده خود ، مطمئن شوید که آنها را از یک چاپخاواد مورد استاده استفاده خود ، مطمئن شوید که آنها را از یک چاپخاینت اساد مورد اساداده فرد کنت
هنگام انتخاب کاغذ ، وزن ها و اندازه های دیگر را مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ با استفاده از مواد با دوام جمع شده است.
 
هویت برند خود را بشناسید
 
وقتی می خواهید از بازاریابی کاتالوگ خود بیشترین بهره را ببرید ، درک هویت برود نمی از از السلات
مطمئن باشید که شما همچنین تصمیماتی می گیرید که برای برند شما عالی هستند. هنگام ایجاد کاتالوگ, باید کاملا واضح باشد که چگونه با شما ارتباط برقرار کنیم و اینکه چرا آنها باید در آینده از برند شما پیروی کنند.
 
از سبک نوشتن شما گرفته تا انواع تصویری که استفاده می کنید, در هویت برند شما نقش دارد. وقتی اینجا را شروع می کنید, بهتر می توانید افرادی را که می خواهید بفروشید و اینکه چرا آنها باید با شما تجارت کنند.
 
 اعتبار تصویر مناسب و بهترین ابعاد را ارائه دهید
 
همیشه به درستی از تصاویری که استفاده می کنید استناد کنید. وقتی اعتبار می دهید, از مشکلات حقوقی اجتناب خواهید کرد و همچنین اعتبار را به کاتالوگ خود وارد خواهید کرد.
 
 
برای طراحی واقعی صفحات خود کمی وقت بگذارید تا از ابعاد ایده آل برای هر تصویر نیز استفاده کنید.
 
نمونه طرح شرکت بدومیکس
 
 از نویسندگان و اصلاح گرهای با کیفیت استفاده کنید
 
در آخر, مطمئن باشید که هر قسمت از نوشته های شما به هدف شما کمک می کند. نوشتن باید خوب انجام شود و شما باید برای تصحیح اشتباهات املایی و دستوری از مصححان کمک بگیرید.
 
 
 
 ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم کاتالوگ خودتان را طراحی کنید شما عزیزان میتوانید با مراجعه به شرکت تبلیغاتی طرح گندم نمونه کاتالوگ های این شرکت را مشاهده کنید برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی کاتالوگ ما در لینک زیر مراجعه نمایید.
 
 

 

  • ۹۹/۰۹/۰۱
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی