تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

عکاسی صنعتی برای استفاده در کاتالوگ‌ها، بروشورها، جعبه‌های محصولات یا نمایش خط‌تولید و محصولات صنعتی با تجهیزات مدرن و حرفه‌ای ازجمله دوربین‌های کنون، فوجی، سونی و... در طرح گندم ارائه می‌شود.

 

منظور از عکاسی صنعتی زیرشاخه‌ای از عکاسی است که هدف از آن نمایش کامل و صحیح و باکیفیت محصول یا به‌تصویر‌کشیدن محیط‌های صنعتی و افراد مشغول در این نوع محیط‌ها است. عکاس برای عکاسی از محیط‌های صنعتی باید با رعایت نکات ایمنی و هماهنگی کامل در مراکز صنعتی حضور یابد؛ ولی برای عکاسی از محصولات، اگر این محصولات کوچک و قابل‌حمل باشند، می‌تواند کارش را در استودیو انجام دهد. در این مطلب، می‌خواهیم درباره‌ی عکاسی صنعتی از شیشه و دیگر محصولات شفاف در استودیو نکاتی بیان کنیم.

عکاسی صنعتی از شیشه

مهم‌‌ترین عامل در عکاسی نور است. در طرح گندم، گام‌های اصلی عکاسی از شیشه رعایت می‌شود. این گام‌ها به‌شرح زیر هستند:

گام اول: نور را کنترل کنید

تفاوت ضریب شکست شیشه و هوا سبب می‌شود بتوانیم اجسام شیشه‌ای را ببینیم. عکاسان طرح گندم همواره سعی می‌کنند برای عکاسی از شیشه بهترین زاویه‌ی تابش نور به آن، یعنی از پشت شیشه را رعایت کنند. نور پشتی سبب ایجاد این انعکاس‌ها نمی‌شود و لبه‌های شیشه را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد.

گام دوم: انعکاس و شکست نور را کنترل کنید

برای کنترل انعکاس شیشه با قرار‌دادن فلگ‌های مشکی در اطراف سوژه مشکل برطرف می‌شود. همچنین، عکاسان این مجموعه مراقب شکست و تجزیه‌ی نور و ایجاد رنگ در بخش‌های مختلف شیشه هستند تا کیفیت تصویر عالی شود.

طرح گندم

گام سوم: گرفتن و پردازش عکس

تنظیم نور و کنترل انعکاس‌های نوری سخت‌ترین بخش عکاسی صنعتی از شیشه است. وقتی این کارها را انجام دادید، می‌توانید عکاسی را شروع کنید. با نور پشتی و پس‌زمینه سفید، باید میزان نوردهی به حسگر دوربین را روی میزانی بیشتر از میزان اعلام‌شده‌ی نورسنج تنظیم کنید. شیشه یکی از سوژه‌های دشوار برای عکاسی است. عکاسان طرح گندم با استفاده از تنظیم نور پشتی لبه‌های شیشه را بیشتر نشان می‌دهند و از ایجاد درخشش‌های موضعی روی سوژه جلوگیری می‌کنند. همچنین، با استفاده از فلگ‌ها در جوانب سوژه، انعکاس تصویر اشیاء محیط در شیشه را کنترل می‌کنند.

تجهیزاتی که در استودیو عکاسی این مجموعه به‌کار می‌رود، ازجمله تجهیزات مدرن هستند. این تجهیزات عبارت‌اند از: سافت‌باکس‌ها و امکانات نورپردازی (سه نوع عمده‌ی لامپ روشنایی مداوم وجود دارد: فلورسنت و تنگستن وLED. این لامپ‌ها نتایج عالی دارند؛ بنابراین انتخاب اینکه کدام‌یک از آن‌ها استفاده شود، عمدتاً به اولویت شخصی بستگی دارد)، دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای کنون با رزولوشن چشمگیر ۳۰/۳ مگاپیکسلی به‌همراه حسگر CMOS تمام‌فریم، ساچلر، پایه‌های عکاسی برتر و... .

سافت‌باکس‌ها درمقایسه‌با چترها نور را بهتر کنترل می‌کند (نشت کمتری). بسیاری از عکاسان سافت‌باکس‌های مستطیلی را ترجیح می‌دهند؛ زیرا بیشتر به نور طبیعی در پنجره شباهت دارند و این مجموعه نیز با به‌کارگیری از بهترین سافت‌باکس‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر برای تصاویرتان رقم می زند. درباره‌ی فلورسنت نیز باید بگوییم که به‌طورکلی، در استودیوهای حرفه‌ای یافت می‌شود و بیش‌از‌حد گرم نمی‌شود. 

 

طرح گندم؛ بهترین مرجع برای عکاسی صنعتی از شیشه

اگر به عکس‌های صنعتی از محصولات شیشه‌‌ای خود نیاز دارید؛ ولی خودتان تجهیزات و تجربه‌ی کافی برای عکاسی صنعتی از شیشه را ندارید، می‌توانید این پروژه را به عکاسان حرفه‌‌ای شرکت تبلیغاتی طرح گندم بسپارید. عکاسان طرح گندم در عکاسی صنعتی تخصص دارند و با بهره‌مندی از دوربین‌ها و لوازم جانبی و استودیوهای عالی، می‌توانند بهترین عکس‌ها را از مصنوعات و محصولات شیشه‌‌ای شما تهیه کنند.

طرح گندم در عکاسی میدانی از محیط‌های صنعتی نیز سابقه‌ی حرفه‌‌ای دارد و می‌تواند برای ثبت عکس‌هایی از کارخانه و محل تولید محصولاتتان نیز روی آن حساب ویژه‌‌ای باز‌کنید. از افتخارهای مهم این مجموعه همکاری با LG، عکاسی صنعتی ایساکو،  پادیسان، عکاسی تبلیغاتی رب آتا، محصولات بهداشتی و آرایشی (ببک)، کوکاکولا و... است.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده‌ی تصاویر تبلیغاتی و صنعتی این مجموعه به صفحه‌ی عکاسی صنعتی مراجعه کنید. عکاسی صنعتی، تنها خدماتی نیست که در شرکت تبلیغاتی طرح گندم ارائه می‌شود و خدمات دیگر آن عبارت‌اند از:

  • طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور و جعبه
  • طراحی لیبل
  • طراحی پوستر، لوگو، سِت اداری و کاغذ یادداشت
  • طراحی بسیاری از عناصر تبلیغاتی دیگر و چاپ تمامی آن‌ها
  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی و فیلم صنعتی
  • طراحی وب‌سایت

معمولا شرکت‌ها از عکس‌های صنعتی در کاتالوگ‌ها، بروشورها، روی جعبه‌های محصولات و... استفاده می‌کنند. چاپ باکیفیت چنین اقلامی نیازمند این است که تصویرها و رنگ‌های آن‌ها با تکنیک‌ها و تجهیزات چاپ همخوانی داشته باشند. شما می‌توانید کل پروژه‌ی عکاسی و طراحی و چاپ این اقلام تبلیغاتی را به شرکت تبلیغاتی طرح گندم بسپارید تا با هماهنگی کامل متخصصان بخش‌های مختلف این شرکت، بهترین نتیجه حاصل شود.

در‌واقع سپردن تمام خدمات تبلیغاتی به یک شرکت باعث می‌شود کارهایتان بهتر انجام شود؛ چون برعهده‌ی شرکت طرح گندم است و هماهنگی واحدهای این مجموعه با یکدیگر باعث می‌شود بهترین خروجی را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید ازطریق راه‌های زیر با طرح گندم در ارتباط باشید.

آدرس وب‌سایت: www.Tarhegandom.com

شماره‌تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۷۱۵۲ و ۰۹۱۲۳۲۳۴۶۸۰

 

منبع خبر : https://www.zoomit.ir/pr/364856-industrial-photography-glass-tarhegandom/

  • ۹۹/۰۹/۰۱
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی