تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

با وجود شایعات مربوط به نابودی کاتالوگ آن، بازاریابی کاتالوگ در صورت اجرای صحیح می تواند موفقیت آمیز باشد. به دلیل هزینه های چاپی ، تولیدی و پستی موجود ، بازاریابی کاتالوگ در صورت عدم اجرای صحیح می تواند بسیار گران و بی سود باشد.

برای پاسخ به این سوال ، ما 10 نکته برتر در زمینه بازاریابی و طراحی کاتالوگ را در زیر به اشتراک خواهیم گذاشت:

1. شناسه برند کاتالوگ
موفقیت اساسی در بازاریابی کاتالوگ نقطه قوت برند شماست. مارک های تاسیس شده از آگاهی از نام تجاری برخوردار هستند در حالی که مارک های جدید باید به نامگذاری موثر برند و هویت گرافیکی جذاب اعتماد کنند. مارک های قوی معمولاً از نام های تجاری یا علائم تجاری خود برای نام کاتالوگ خود استفاده می کنند. مارک های ناشناخته باید از یک نام جذاب کاتالوگ استفاده کنند ، اما همچنین ممکن است برای جلوگیری از سردرگمی یک توصیف کننده واقعی را در نظر بگیرند. جنبه های دیگر هویت نام تجاری شامل آرم ها ، و موضوع بهترین روش بعدی ما ، طراحی است.

2. طراحی کاتالوگ
دستیابی به هویت برند طراحی کاتالوگ موثری است. اولین برداشت از کاتالوگ و تصمیم برای افتتاح و تعامل توسط کاتالوگ تحت تأثیر قرار می گیرد. این جلد باید از نظر زیبایی جذاب باشد ، اما همچنین حاوی مطالب باشد. بسته به دسته بندی ، یک پیشنهاد یا قلاب می تواند علاقه را ایجاد کند یا احساس اضطراری ایجاد کند. فضای داخلی کاتالوگ باید دارای سازمانی کاربر پسند باشد. کاتالوگ های بزرگتر باید حاوی جدول مطالب ، برگه ها یا برگه ها باشند. و به یاد داشته باشید ، فضای سفید خوب است! یکی از جنبه های مهم طراحی کاتالوگ موضوع یکی از بهترین اقدامات بعدی ما ، عکاسی است.

3. کپی کاتالوگ
نسخه کاتالوگ باید واضح ، موجز ، خوانا آسان و بسته به دسته ، آموزشی یا حتی سرگرم کننده باشد. کاربر کاتالوگ باید بتواند تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری در مورد خرید را پیدا کند ، یا خطر از دست دادن فروش را داشته باشد. اطلاعات سفارش و قیمت گذاری باید در جداول خوانا ارائه شود.

4. عکاسی از کاتالوگ
بهترین کاتالوگ ها بسیار بصری هستند و به کاربر اجازه می دهند با کمترین تلاش نسیم کند. عکاسی از تجربه بصری پشتیبانی می کند. عکاسی از محیط موثرترین یا تصویربرداری از محصولات در محیط های واقعی است ، ایده آل با افرادی که با محصولات شما در تعامل هستند! عکس های محصول هنوز یک ضرورت است ، اما در صورت امکان ، محصول را ثانویه یا مساوی با عکاسی محیطی کنید. به ریز عکسها فکر کنید!

طرح و طرح رنگ کاتالوگ چاپی شما باید متناسب با محتویات باشد.
به عنوان مثال ، یک کاتالوگ برای یک بوتیک لباس باید ظرافت مانند طلا ، نقره و عاج را به تصویر بکشد. از طرف دیگر ، یک کاتالوگ اسباب بازی باید غریب و سرگرم کننده ، با رنگ های روشن باشد.

حروف چاپی را مخلوط نکنید.
از یک یا دو خانواده استفاده کنید و برای ایجاد سبک های مختلف که به خوبی هماهنگ می شوند ، حروف بزرگ و حروف بزرگ را به کار ببرید. به عنوان یک قاعده کلی ، حداکثر از دو یا سه قلم با هم استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر از قلم های sans serif در پاراگراف ها استفاده می کنید ، از سربرگ slab یا serif استفاده کنید. استفاده از فونت ها را در هر بخش سازگار کنید.

کاتالوگ مد از PrintRunner
عناصر طراحی باید با موضوع سازگار باشد.

روی محصولات جدید و همچنین محصولات مورد تأکید کنید.
در عکس های محصول ، نشانه ای از ورود تازه وارد آنها با استفاده از ستاره ها یا برجسته ها ذکر شده است. افزودن تخفیف نیز توجه مشتری را به سمت این محصولات جدید جلب می کند.

با طراحی خود سازگار باشید.
کاتالوگ فرصتی عالی برای برندسازی است. مشتریان الگوهایی را در طراحی ، طرح بندی و رنگ محصول تشخیص می دهند ، که آنها را با کسب و کار شما مرتبط می کنند.

در حالی که سازگاری مهم است ، اما می تواند یکنواخت باشد.
سعی کنید آن را با اضافه کردن یک صفحه منحصر به فرد ، مانند تصویر محصول در اندازه کامل یا محتوای تجاری مرتبط با محصولات خود ، از بین ببرید. از مرکز استفاده کنید تا به نفع خود باشید. در این کار زیاده روی نکنید ، در غیر اینصورت چیدمان شما همه جا خواهد بود.

از فضای سفید به نفع خود استفاده کنید.

بیاموزید که چگونه هنگام قرار دادن محصولات خود در یک صفحه ، از فضای سفید استفاده کنید.
صفحه ای بهم ریخته برای دیدن خسته کننده است. فضای سفید به خواننده این امکان را می دهد تا ضمن تأکید بیشتر بر روی هر محصول ، در مقایسه با گروه عظیمی از محصولات که برای جلب توجه تلاش می کنند ، استراحت کند.

نوع ماده ای را که به عنوان پوششی برای کاتالوگ خود استفاده خواهید کرد در نظر بگیرید.
شما دو گزینه دارید - کاغذ انعطاف پذیرتر یا یک کارتن سفت و سخت. کاغذ انعطاف پذیر ممکن است حمل و نقل و انتقال آن راحت تر باشد در حالی که کارتن ممکن است از کاتالوگ شما محافظت کند و باعث دوام آن شود.

توضیحات جذاب محصول را بنویسید.
توصیفات محصول نه تنها باید مشخصات یک محصول را ارائه دهد ، بلکه باید مشتریان را برای خرید آنها فریب دهد. اطلاعات ضروری شامل قیمت ها ، مواد و مقادیر است. نکاتی کوتاه در مورد چگونگی استفاده موثر خواننده از محصول شما بنویسید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی کاتالوگ مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • ali yaghoobi

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی