تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

ممکن است یک سؤال اساسی با پاسخی ساده به نظر برسد ، اما شرکت تبلیغاتی مدرن پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد.


شرکت تبلیغاتی همه جوانب تبلیغات مشتری را ایجاد می کند ، برنامه ریزی می کند و مدیریت می کند. شرکت های تبلیغاتی می توانند در زمینه هایی مانند تبلیغات تعاملی تخصص داشته باشند ، یا می توانند یک آژانس کاملاً خدماتی باشند که مواد تبلیغاتی مانند وب سایت ، تبلیغات آنلاین و اجتماعی ، بروشور ، کاتالوگ ، ایمیل ، تبلیغات چاپی ، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و ..... را ایجاد می کنند. .


انواع شرکت های تبلیغاتی
شما به راحتی نمی توانید هر شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنید. این مانند این خواهد بود که بگوییم هر شبکه تلویزیونی یکسان است. بله ، همه آنها عملکردهای بسیار مشابهی دارند ، اما تغییرات زیادی وجود دارد که آنها را از هم جدا می کند. برای شروع ، سه نوع آژانس مختلف وجود دارد:


Above The Line (ATL): اینها شرکت های تبلیغاتی بزرگی هستند که حسابهای اصلی را کنترل می کنند و کمپین های تبلیغاتی ملی و حتی بین المللی ایجاد می کنند که بخش قابل توجهی از بودجه مشتری را به خود اختصاص می دهند. کار آنها در کمپین های تلویزیونی بزرگ ، مجله ها ، روزنامه ها و رسانه های غیر سنتی (بدلکاری ، مبارزات چریکی) نشان داده می شود.
زیر خط (BTL): این آژانس ها بودجه یا شناخت آژانس های ATL را ندارند ، اما هنوز هم برای رسانه ها اهمیت حیاتی دارند (حتی بیشتر از این روزها با رواج تبلیغات آنلاین). آژانس های BTL معمولاً با ایمیل ، تبلیغات منطقه ای ، تبلیغات متنی ، متن آنلاین و تبلیغات بنر اداره می شوند. با این حال ، بعضی اوقات آنها نوع حساب های ATL را نیز کنترل می کنند .
از طریق خط (TTL): شاید رایج ترین این سه ، آژانس های TTL ترکیبی از ATL و BTL باشد. آنها کمپین هایی را از سوپ گرفته تا آجیل ، از کلاه های بزرگ ، فضای باز ، تلویزیون و رادیو ، از پایین تا میکروسایت و کوپن ایجاد می کنند. تاکتیکهایی که زمانی BTL در نظر گرفته می شدند ، بودجه بزرگی را در اختیارشان قرار می دهند ، از جمله کمپین های SnapChat ، YouTube ، Facebook و Twitter.
گذشته از این سه نوع اساسی ، آژانس های تخصصی نیز وجود دارند که عبارتند از:

آژانس های تبلیغاتی دیجیتال: این آژانس ها تمرکز اصلی روی همه موارد دیجیتال دارند. آنها وب سایت ها ، برنامه ها ، کمپین های آنلاین و هر چیز دیگری که تبلیغات دیجیتالی محسوب می شوند را توسعه می دهند. در حالی که آنها همچنین می توانند چاپ ، رادیو و حتی تلویزیون تولید کنند ، عملکرد روزانه آنها همه چیز در مورد دیجیتال است.
آژانس های تبلیغاتی بهداشت و درمان: نیاز به متخصصانی وجود دارد که فقط روی محصولات و خدمات مراقبت های بهداشتی متمرکز باشند زیرا این مناطق می توانند کابوس قانونی برای اداره باشند. آژانس های تبلیغاتی بهداشت و درمان با حساب های دارویی ، بیمارستان ها ، تجهیزات پزشکی و موارد دیگر که برای یک آژانس تبلیغاتی سنتی بسیار طاقت فرسا محسوب می شود را اداره می کنند.
آژانس های تبلیغاتی مالی / فنی: دقیقاً مانند مراقبت های بهداشتی ، دنیای امور مالی و فناوری می توانند میدان مین برای مذاکره باشند. این آژانس ها دارای نویسندگان و مدیران هنری ویژه ای هستند که مضرات و پیامدهای این موضوعات را می شناسند.
در آژانس های تبلیغاتی خانه: این آژانس ها در یک شرکت یا شرکت مستقر هستند و فقط برای آن نهاد کار می کنند. خواه یک مارک بزرگ مانند اپل یا نایک باشد ، یا چیزی بسیار کوچکتر ، آنها منحصراً روی آن محصول یا خدمات کار می کنند و توسط خود این شرکت اشتغال دارند.

شما میتوانید برای همکاری با شرکت تبلیغاتی طرح گندم به سایت طرح گندم مراجعه و نمونه کارها و تعرفه های را مشاهده فرمایید.

  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی