تمامی اطلاعات مربوط به طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی و ....

  • ۰
  • ۰

تاریخچه و تعریف عکاسی

عکاسی از اصطلاحات یونانی عبارات گرفته شده است ، به معنی نور ، و گرافیک ، به معنی ترسیم. این یک هنر ، علمی و عملی است که شامل استفاده از نور برای ایجاد تصاویر است. فرآیند عکاسی از زمانی شروع می شود که مواد شیمیایی حساس به نور ، که به هالیدهای نقره معروف هستند ، در معرض نور قرار می گیرند. هالیدها بر روی یک قطعه فیلم ساخته شده اند تا تصویری منفی ایجاد کنند ، که پس از آن در معرض نور قرار می گیرد تا عکس مثبت و نهایی ایجاد شود.

ایده برای عکاسی به زمان فیلسوف یونانی ارسطو برمی گردد ، هنگامی که برای اولین بار اصل مبهم دوربین ثبت شد. این در شرایطی است که نور از یک سوراخ کوچک در یک اتاق یا اتاق تاریک عبور می کند و تصویری را در دیواره مقابل ایجاد می کند. دانشمندان در قرن 17 و 18 با فرآیندهای توسعه فیلم و مواد شیمیایی آزمایش کردند. در سال 1827 ، جوزف نیپس اولین عکس را خلق کرد و در سال 1839 ، لوئیس داگور ، فرایند خنجر خود را معرفی کرد که زمان قرار گرفتن در معرض را از هشت ساعت به 30 دقیقه کاهش می داد. عکاسی با تصاویر متحرک در اواخر دهه 1800 معرفی شد و در اوایل دهه 1900 سالنهای سینما جذب مخاطبان پرداخت می شدند. جنگ داخلی آمریکا باعث شد عکس های ژورنالیستی به وجود آمده باشد ، در حالی که متیو بردی و سایر عکاسان تصاویری از وحشت جنگ را ضبط کردند.

عکاسی فوری در سال 1948 ، هنگامی که دوربین Polaroid معرفی شد ، به وجود آمد. از اواخر دهه 1980 ، رشد و توسعه فن آوری رایانه باعث تغییر صنعت عکاسی شده است. در اواخر دهه 1990 عکاسی دیجیتال به بازار معرفی شد و از آن زمان تلفن های همراه برای نشان دادن عکاسی دیجیتال و فیلمبرداری تکامل یافته اند. برخی از عکاسان حرفه ای ، به ویژه آنهایی که ده ها سال در این حرفه کار کرده اند ، دانش عمیقی از عکاسی فیلم و روند توسعه دارند و ممکن است تصمیم بگیرند که فقط فیلم یا فیلم و دیجیتال را بکشند. با این حال ، برای بسیاری از عکاسان تجاری ، دوربین های دیجیتال راحتی و تحویل سریعتر تصاویر را به مشتری ارائه می دهند. افت این راندمان افزایش یافته به این معنی است که مصرف کنندگان نیز توانایی ایجاد و به اشتراک گذاری تصاویر خود را به سرعت و با مخاطبان بزرگ دارند. بسیاری از عکاسانی که به صورت انفرادی کار می کنند یا استودیوهای کوچک کار می کنند ، طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند تا در این زمینه رقابت کنند. آنها شامل روتوش تصویر و خدماتی مانند اثبات آنلاین ، چاپ ، سی دی و فریم به عنوان بخشی از بسته بندی برای مشتریان خود هستند.

 

به گزارش گروه تحقیقاتی IBISWorld ، صنعت عکاسی ، که شامل استودیوهای عکاسی و عکاسی تجاری است ، سالانه 10 میلیارد دلار درآمد کسب می کند ، بیش از 230،000 نفر اشتغال دارد و حدود 185،000 مشاغل در ایالات متحده را شامل می شود. انواع مشاغل موجود در مشاغل شامل: عکاس خبری ، عکاس خبری ، عکاس پرتره ، عکاس عروسی ، عکاس ورزشی و عکاس تبلیغاتی و تجاری است که ممکن است در مواد غذایی ، محصول ، مد ، یا عکاسی صنعتی تخصص داشته باشد. سایر تخصصها شامل عکاسی صنعتی ، عکاسی معماری ، عکاسی از طبیعت و عکاسی علمی است. مشاغلی که از زمان ظهور دوربین های دیجیتال محو شده اند تکنسین های آزمایشگاه فیلم ، کارگران پردازش عکس و تعمیرکاران تجهیزات عکاسی هستند. رسانه های اجتماعی و شلوغ کردن جمعیت نیز بر روی تجارت عکاسی ، به ویژه عکاسی خبری تأثیر گذاشته اند ، زیرا بسیاری از شرکت ها در حال حاضر ایده ها و مشارکتهای زیادی را از مردم جمع می کنند و مخالف واگذاری کار به متخصصان این حوزه هستند.

 

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • ali yaghoobi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی